Spillfisletråden

• Trådstarter Deleted member 91
  • Startdato

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Er ikke det, men etter hva jeg forstår er det ikke akkurat grisevanskelig å reverse-engineere Java-kode.

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Resulatet kan bli totaldritt å lese om han har valgt å obfuscate koden sin før compile, men poeng.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Resulatet kan bli totaldritt å lese om han har valgt å obfuscate koden sin før compile, men poeng.
Grunnen til det inntrykket er at jeg har sett X antall (riktignok simple) hacks flyte rundt. Inntrykket er at Notch ikke bryr seg så lenge ingen omgår autentiseringskoden som sjekker opp spillerkontoer mot hovedserveren. Og hvis du gjør det så er du jo en pikk i utgangspunktet all den tid spillet koster den svimlende sum av €10.

Og han skal slippe kildekoden når spillet er ferdig og har vært ute en stund. Notch støtter modding og liker å teste ting som teksturpakker.

Her er en Dead Rising 2 reklame.

Okay, pause game!

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Hva med en gameplay-video av Fez? Hvis du ikke har hørt om Fez før, så er det et Live Arcade-spill som har vært under utvikling rimelig lenge nå og det kan se ut som om det har betalt seg.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
For dere som ikke leser RPS så har Robert Florence begynt å skrive om brettspill for dem, og i den nyeste spalten har han med en liten perle: En trailer for Van Helsing, det neste brettspillet til "eccentric game designer Frederic Moyersoen", som later til å være en sprø belgier med sans for god spilldesign. På bloggen sin skriver han følgende om traileren:
A few interesting facts:

- The trailer was shot close to Borgo Pass in Roumania.
- The actors were selected among the most talented Belgian stars.
- The crew was the "crème de la crème" of the professional filmmakers.
- The original budget was surpassed ten times.
- The producer has expended all his savings due to excessive extras, like a private jet for Van Helsing.
- The director, which is the same person as the producer, got big family problems as his wife had to clean all the mess at the end of the shooting.
- The release of the game is postponed to october in order to allow finishing the editing in time.
Vel, det var lett verdt det.

CyberK

Finner ikke på noe.
Jeg fant først ut om denne siden nå, og jeg bare :psyduck:

Mjau: Går utifra profilbildet at dere er på jakt etter no' four-player action? *wink wink nudge nudge*