Spillfisletråden

• Trådstarter Deleted member 91
  • Startdato

Sjutten

Piraten fra Sjuttavika
Ok dette her...

Husker jeg syntes det var snodig og uventa da de annonserte det nye Alice-spillet. Forventa mest at det kom til å forsvinne før vi hørte noe mer om det, men det er kanskje lov å bli litt nysgjerrig nå? Hva slags spill var det første, egentlig?

Grim var en ganske semmer Katamari-klone i episodisk format. Istedetfor å rulle opp ting går man rundt i eventyrlandskap og forderver dem. Jo mer av verdenen man forpester jo sterkere blir Grimm og kan ødelegge penere gjenstander. Det var ikke så mye å hoppe i været for, men humoren og grafikken var i det minste kapabel. Hjalp og at episodene var gratis de tre første dagene.
Også Alice blir hovedsaklig farma ut til kinesiske slavearbeidere, men jeg vil tro EA eller hvem som gir det ut stiller litt høyere krav til kvalitet. Det kan ihvertfall ikke bli verre enn Bad Day LA. :p

Her kan vi se åssen Diablo 3 pleide å se ut før de tok avgjørelsen om å kopiere WoW. Om du heller ikke syns det ser bedre ut enn de nåværende greiene er du like ille som Sterling. Og like feit.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Så... hvis jeg ikke synes noe som helt tydelig ser ut som dritt er pent, så er jeg ille? Har Ribba hacka kontoen til Lodin?

Her kan vi se åssen Diablo 3 pleide å se ut før de tok avgjørelsen om å kopiere WoW. Om du heller ikke syns det ser bedre ut enn de nåværende greiene er du like ille som Sterling. Og like feit.
Ser megagenerisk ut. Hadde ikke blitt overrasket over se de temaene der i Titan Quest, foråsirresånn.

Weak troll is weak.

Drauden

SGs kollektive lillebror
Zombiespill med følelser:

[yt]lZqrG1bdGtg&feature=player_embedded[/yt]

EDIT: Shit, leste litt om spillet her. Det er jo dette spillet vi har ventet på hele tiden.

Tomas

Frå Oslo ellår någe.
Gamle diablo3 har like mye personlighet som Oblivion og Dragon Age. Jeg har sett shovelware free2play koreanske mmoser som har mer karakter og uttrykk.

Her er enda mer bevis på at FatMau5 eier mer enn dere.

Og for de av dere som ikke kan japansk så står det at Forsooth 2: The Taintening til PS3 er utsolgt i motsetning til de to andre dumme spilla. :)