Spillfisletråden

  • Trådstarter Deleted member 91
  • Startdato

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Ikke at jeg helt ser hva som er så hakkandes gæærnt med den snutten der, men det er uansett Suda-51 så jeg har ikke noe annet valg enn å kjøpe det på release.

I andre nyheter har Valve fortsatt noe hælvetes peiling på dette med å lage trailere:

 
Ord til kjære mor osv. Minner folk på om at Dota 2 vises imorra. Det hviskes om at dette blir casual gamerne sin inngangsbillett til MOBA-sjangeren (eller hva faen man vil kalle det), personlig har jeg ikke trua på at de klarer å slakke ned verdens bratteste og hardeste learning curve når det gjelder pcspill, men så er det Valve og de pleier å ha peiling samtidig som de liker å ta vare på mannen i gata.

At vi som faktisk liker sånne spill slipper å velge mellom et dårlig spill (LoL/Riot) drevet av kompetente folk og et bra spill drevet av helt ræva folk (HoN/S2) er faen meg på tide.

Dota 2-compoen kan følges på www.dota2.com utrolig nok, det kommer sikkert mye informasjon og slikt i natt/imorgen (websiden launches nok for fult iløpet av morgendagen), verdt å nevne at svettingene spiller om 1 mill usd i førstepremie, kanskje man skulle blitt progamer alikevel.
 
Mens EA og Starbreeze skal vise fram Project RedLime i morra. Det er da for de som ikke husker det etter all sansynlighet rebooten av Syndicate. Blir å eie så jævlig om alt går rett for seg.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Ikke "etter all sannsynlighet", det ER det.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Urk. Sånn ellers er nå Trackmania 2 tilgjengelig for preorder til €19,99, og da får du laste ned flerspillerdelen med en gang sånn at du kan være med på MP-betaen som går i disse dager. Hvis du benytter deg av tilbudet går det an å hooke opp Fetthesten på vennelista som vanlig. Takk til Kleevah for tips. :)

Hvis noen vil ha førsteinntrykk, så er dette... Trackmania. Bare med nye omgivelser som ser rimelig bra ut, en grafikkmotor som har fått en liten oppgradering (det ser ikke så veldig mye bedre ut enn Trackmania på maks), og masse tilleggsgreier i MP som holder styr på rekorder og gjør det lett å håndtere servere og sånt. Med mine enorme (mangler på) skillz klarte jeg å hanke inn hele 7 LP (Ladder Points, som plasserer deg på den globale poenglista) på fem løp (til sammenligning: De som vant hanka rutinemessig inn flere hundre LP), så jeg har et stykke igjen. Uansett er det tydelig at det er mange nye veibiter du kan mekke baner med i denne omgang, noe som bør føre til at dette også får rimelig lang holdbarhetstid. Gleder meg til hele greia kommer sånn at jeg kan spille litt aleine, som er det jeg liker best.
 
Her kan vi se da at noen har driti seg skikkelig ut. Gi meg en god grunn til at jeg ikke kan kjøpe Spehss Marine rustning til avataren min? :argh:


Selvom Squigen og Servoskullen var litt awesome da.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Traff en Lodin i The Sims Social i dag. Da må man ta bilde sånn at han forsvinner.

 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Haha, du er med i Sims Social.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Mer da: Ny trailer fra Assassin's Creed: Revelations. I motsetning til Sony har Ubi skjønt at man må ha dubstep i trailerne sine. 10/10.


Mer seriøst så spiller jeg Assbro nå om da'n og det er nesten som om Ubi har lært av de to forrige spillene og laget et skikkelig bra tredje spill uten åpenbare feil eller mangler som må rettes opp i neste. Vel, bortsett fra animasjonen og det at de ikke faktisk har fiksa slåssinga, bare gjort det veldig enkelt å skippe kampene. Uansett: Håper bare Revelations fortsatt har en diger by istedenfor ørten, og masse ekstra fjas å dille med i tillegg til snikmordinga.
 

Jante

privileged CIS shitlord
Er det bare meg, eller ser det ut som en by, men to tidsaldre? Altså både Altaïr og Ezio?
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Ikke bare deg!

Og riffen: Det er åpenbart at år med Football Manager har tært på intellektet.
 
Her er noe annet Steam har gjort.


As you can see, my entire friend list owns this game, though none of them have it in their libraries, I also own the game as well, I must have been drunk when I bought it, how do I receive my copy?

Thanks.
Everyone Owns MW3 except me..

I have 93 friends and all of them pre-order this game! Half of them even didnt log in steam today.
It seems like just having a steam account gives you MW3! A friend of mine who hasn't logged on in a few months has the game, how great of Activision to be so giving.
Desverre ble feilen retta opp så nå ligger From Dust på førsteplass i salgslistene igjen.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Finnes i billigkorver over hele landet, da.