Spillfisletråden

• Trådstarter Deleted member 91
  • Startdato
ånei mitt konsollifiserteshittyport stalker 2 :ras:

Venter til det kommer en bekreftelse fra folka selv før jeg tar til tårene. Trist hvis dette stemmer.

What is needed for a successful game? Of course, a unique, first of all PR. Creators of " STALKER 2 "was first published news of the alleged closure of GSC website Ukranews , then Twitter , thus making the game stalker GSC and the company most discussed in the network. In the GSC office moved Na'vi, so that seems to be true, but here is what GSC have built a new office space that no one has said. It can be assumed that the authors were looking for, thus the reason to merge kontserpt arts, because if they flowed into the network, it would have been much more (view they can be in the gallery ), moreover no one answered the phone and all that was written was from 3 hands, taking no part in the process of creating the game. I would like to emphasize that THQ is unlikely to give up GSC play for such sales, and the film, which is now removed, the series ... in the end of the book. The result is a unique free PR, and some intended for advanced users, which really about student talk. We look forward to the official announcement, see what he says Sergei. The more so that none of the GSC is nothing official about the fate of " STALKER 2 "is not mentioned.
Hva har ukrainere og polakker til felles? De tror at å late som de er konkurs og knuse alle drømmenje våre for luls er brilljant markedsføring. Eller no.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Dette var litt sjarmerende, syntes jeg. Det er en fanart-side, hvor en kis har laget massevis av dill inspirert av noen av favorittspillene sine. Alt er ikke like bra, men det kule er at han har laget mange modeller han har bygd helt selv. Spesielt Quake-monstrene var ganske kule.

Silent Hill-figurene hans eier.

Jæveltango

Pepperoni Playboy
Drøy halvtime til Spike VGAs, der det vil komme et lite lass med reveals og nytt gameplay fra ymse greier. Mer fra Bioshock Infinite, MGS: Rising, Tekken, ny IP fra Bioware, ny eksklusiv til PS3, nytt Tony Hawk, nytt Hitman, ny IP fra Epic osv.

Tomas

Frå Oslo ellår någe.
Er det det det er? Trodde det var no talentkonkurranse hvor damer later som de er interreserte i spill.

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
Det siste der. Så jævlig. Sega bæsja royalt på leggen da de ga ut Crazy Taxi uten å fornye musikklisensene.

Sjutten

Piraten fra Sjuttavika

Shinra85

Spillegals effort emo
sheriffen skrev:
Remakes av Tony Hawk 1 og 2 kommer neste år!

YouTube Video

Awwwwwwwww yeaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah

Håper originalsoundtrackene er med.
Å, gud ja! Sette utfor med Papa Roach - Blood Brothers er fortsatt en av mine topp 3 spilleøyeblikk

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Bare meg som tenker at hvis musikken var det som gjorde den store forskjellen i hine hårde dager, så var muligens ikke spillet så jævlig bra?

Altså, ikke at jeg disser Tonje Hauks Profesjonelle Skøyter 2, siden den jo er en bra spill, men Karlsen nevnte jo Crazy Taxi oppi her og jeg bare hmm.