Spillfisletråden

• Trådstarter Deleted member 91
  • Startdato

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Ble minnet på The Zoo Race over på RPS her, så da tenker jeg rett og slett vi slenger ut denne videoen sånn at dere som eventuelt ikke har hørt om The Zoo Race også kan få oppleve gleden. Se hele.

Hvis noen lurer: Ja, det er et kristent spill laget for å spre Guds ord. Men det var jo rimelig innlysende.

Et ordentlig Noa-spill hadde vært tøft. Å samle to av hvert slag av alle dyr på jorda ... cruise bølgene i en diger båt man bygger selv – kanskje Minecraft: Noah?

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Turn off Steam Guard, ja. Lurer på hvorfor.

Et ordentlig Noa-spill hadde vært tøft. Å samle to av hvert slag av alle dyr på jorda ... cruise bølgene i en diger båt man bygger selv – kanskje Minecraft: Noah?
Neida, Super Noah's Ark 3D.

For uinnvidde som vil ta humor, hva er Steam Guard?

Terje

mostly harmless
Gjør at du må autorisere alle nye enheter du prøver å logge på Steam fra ved å skrive en kode du blir sendt på e-post. Gjør det litt vanskeligere for folk å stjæle kontoen din hvis de ikke også har stjært e-posten din.

Modden vi ikke ville bli teasa og mint på at eksisterte igjen

En beskjed fra webmasteren som ikke sier noe som helst egentlig
It was said that once the soundtrack is released, one could expect the launch of black mesa two weeks after. I can now say that a new website will be launched with the soundtrack in preparation for the mod. Fuck if we care about the current website. Just take a good look at it because it will be gone soon enough.
Hvor blir det av EP3 og Black Mesa osv. :argh:

Shinra85

Spillegals effort emo
Agradula skrev:
Bare jeg som syntes det der så faentastisk ræva ut? Veit at det ikke er ferdig, men fy faen.
Fikk noen "uhm..."-opplevelser, spesielt av ansiktsanimasjonene. Men alt i alt så setter jeg en liten tommel på den så jeg skal sjekke ut mer

Jeh, føles som en dårlig kopi av The Witcher, men siden gameplayet også er stært fra Demon's Soul's og Monster Hunter så midder den kanskje kjølig.

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Noen som har sutta på en PSP der også, eller? Det kan bare komme godt ut av at flere utviklere ser på hva som gjør Demon's og Dark Souls så inni helvetes bra.

Sikkert bare enda en av disse kjipingene som vil mobbe Ribba eller promotere tegneserien sin.

Her er noe man kan gjøre med Kinect.