Spillfisletråden

• Trådstarter Deleted member 91
  • Startdato

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
Anbefaler alle å se det der, om så bare for efforten involvert. Jeg fikk meg ihvertfall en god latter da jeg så streamen, men så henger jeg i overkant mye på 4chan så det er en del internhumor i videoen.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Takk for advarselen.

E3-nominasjonen drepte meg.

Edit:

På grunn av nakenhet og seksuelt innhold? Det var noen klipp av Monster Girl Quest som var kraftig sladdet...??????

Når jeg tenker meg om viste de også Chris-Chan pule puta si "Julie" og det var ganske grafisk.

Er ikke Dailymotion skapt for å ta over alle videoene som er for borderline til å kunne eksistere på Youtube? Synes noen skal laste opp videoen dit.

Denne er halvveis sann, men så har vi også det at de nye generasjonene stadig blir mer overdesignet, i forhold til de gamle som var simple og ukompliserte. Gen 1er objektivt sett bedre enn Gen 3, 4 og 5.

Jeg venter enda på Pokemon Gray til 3DS, Nintendo!!

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Tenkte jeg skulle gi deg en like og så leste jeg det du skrev etter bildet gitt!

Jeg har samlet alle Pokemansene mine på 3DS-en og har egentlig svært lite å utsette. Veldig stabil design over hele fjøla – jeg postulerer at hataz gonna hate.

Tenkte jeg skulle gi deg en like og så leste jeg det du skrev etter bildet gitt!
Hvordan VÅGER du å være uenig med posten min? Jeg synes Gen 5 har noen perler, men en del av det er veldig lite spennende. Jeg elsker Oshawott, Snivy, Patrat, Lillipup, Blitzle, Drilbur, Krookodile, Klink og Zekrom (utifra denne siden), mens resten gir veldig varierende inntrykk. De skymennene er en grusomt kjedelig legendarisk trio.

Jeg venter enda på Pokemon Gray til 3DS, Nintendo!!
Det kommer vistnok ikke no mix av Black og White. Sikkert no med at grå er en stygg farge. Uansett ryktes det at i neste Famitsu skal neste Collosseum avsløres og det er til 3DS. Det bruker da infoen fra Black eller White som på no vis skal kunne lagres på maskina. :ehm:

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Hvordan VÅGER du å være uenig med posten min? Jeg synes Gen 5 har noen perler, men en del av det er veldig lite spennende. Jeg elsker Oshawott, Snivy, Patrat, Lillipup, Blitzle, Drilbur, Krookodile, Klink og Zekrom (utifra denne siden), mens resten gir veldig varierende inntrykk. De skymennene er en grusomt kjedelig legendarisk trio.
Som en som kom seint til Pokemon-festen vil jeg bare få opplyse om at "hva i helvete er det der for noe?" er en ganske vanlig reaksjon når man ser gjennom samtlige Pokemon.

Jeg har jo vært klar over hvordan disse så ut siden de ble avslørt. Jeg kan akseptere denne generasjonen men aldri virkelig like den. Og alle generasjonene har hatt ganske kule legendaries, men Zekrom er den eneste jeg liker her, resten ser helt tullete ut.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Gjett en kvart gang hvordan jeg har det med samtlige Pokemon-generasjoner. Det er mest drit, kan jeg avsløre.

Uansett, Mass Effect 3-demoen KOMMER 14. FEBRUAR, følger de greske arbeidstider da eller? Vil ha det klart til jeg er ferdig på jobb dammit. :argh: