Spillfisletråden

• Trådstarter Deleted member 91
  • Startdato

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Det der virka cirka uendelig mye kulere enn Risk. Jeg pleier ikke å gidde å se sånne lange videoer selv om de handler om noe jeg liker, men den der ble jaggu sett takket være morsomme deltakere. Og at jeg er litt gay for Wil Wheaton.

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Jeg har spilt Smallworld en god del ganger og det beste egenskaper er variasjon og at det ikke tar så himla lang tid per runde. Det er relativt lett å forklare, men en enorm mengde forskjellige raser med hver sine forskjellige egenskaper gjør det likevel til litt å sette seg inn i. Veldig trivelige greier.

EDIT: Hvis dere anskaffer dere dette spillet, last for guds skyld ned den engelske manualen fra boardgamegeek. Den norske utgaven er forferdelig schizofrent og dårlig oversatt, er vag og/eller motsier seg selv.

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
Det ser awesome ut ihvertfall. Hjelper med entusiasmen til Wheaton. Det skal sies.

yetipants: Jo. Og Risk er egentlig ikke jævla kult, så det er ikke så rart at dette virker fetere.

Aww yeah! Istedetfor Rock Band 4 har Harmonix mekka en oppfølger til Frequency og Amplitude. Det heter riktignok Rockband Blitz og bruker musikk fra katalogen til de tidligere spilla, men hvem som helst vil kjenne igjen det gameplayet. Nedlastbart er det også.

demake

Seksuelt godteri
Shit! Det der eier. Vil ha den coverarten.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Det kan du, hvis du finner et sted som selger noe slags trykk av de gamle spillene de har tatt dem fra.