Spillfisletråden

• Trådstarter Deleted member 91
  • Startdato
Må snart få testa den demoen til 3DS.
Noe annet som skjedde på PAX når awesome folk ikke ble kasta ut var at han Ocean Marketing fisminken har vært i en twatterfeide hvor han desperat prøver å få folk til å tro at han var der. Og ble trolla av PA. Og såklart ikke gir seg.

Det har vært kjent en stund, men sånn jeg forstod det var den versjonen man lasta ned fra den offisielle sida rein. Når det er sagt er 2D bretta fra Sonic Generations alt man trenger uansett. :p

Nytt om Bullestorm 2 som det mest sannsynlig ikke blir noe av
http://kotaku.com/5900519/bulletstorm-probably-wont-get-a-sequel-pc-pirates-blamed-for-poor-sales

We made a PC version of Bulletstorm, and it didn't do very well on PC and I think a lot of that was due to piracy. It wasn't the best PC port ever, sure, but also piracy was a pretty big problem."
rofl
Rart at folk ikke gidder å kjøpe en middels bra port.

Kjipt. Bullestorm var det mest spennende som har skjedd i FPS-verdenen siden Bioshock, og nå blir det mest sannsynlig ikke noe mer av det.

Jeg kjøpte det på tilbud men fikk ikke startet opp spillet fordi GFWL bestemte seg for å bli enda mer bedritent så alle spill som krever GFWL ble 100% ubrukelige inntil jeg gadd å google meg frem til en haug av forskjellige fixes her om dagen.

Så rettferdiggjort piratkopiering, det der.

Påminnelse om at Epic betalte for å få spillet sertifisert som 3D på PC siden det er litt stas å ha på coveret sitt. Det viste seg derimot at PCF ikke hadde gjort en dritt for å få det til å funke med 3D vision og det kjørte verre enn fek.s Fallout New Vegas eller Mass Effect 3 som ikke på noe vis implementerer teknologien. De lova så å fikse det med patching, men det skjedde såklart ikke og til slutt ble spillet flytt fra lista over sertifiserte spill til den over de det ikke anbefales å kjøre i 3D.
Det er ikke engang People Can Fly sin skyld, men Epic som er en gjeng gresspulere. :ras:

Ny DmC-trailer ute, og... ja. Skjønner ikke helt hva som skjer her eller hvorfor dette faktisk skjer i det hele tatt:

Det skjer fordi det var ikke nok å ødelegge Metroid. :ras:

E: Den ble slippi i forbindelse med no Capcom-dill denne uka. No annet de har å by på er dette.

Mitt eneste håp er at de gir Dragons Dogma demoen en konkret dato.

Hvordan unngå mer backlash over Mass Effect 3 bullshitet? Fake en underskriftskampanje som støtter EA for å stå opp for bøge spill og spillere. =D

At det tar denne retningen... :mad:

Åja, også RE6 og da

Tomas

Frå Oslo ellår någe.
Jeg stortrivdes med Lost Planet 2 og vil gå så langt som å si at det var et av de mest fornøyelige spillopplevelsene mine det året. Vi sukket litt over at det solgte så dårlig og at det sikkert ikke kommer noen oppfølger eller tom. DLC, men den traileren der~
Jeg ser ingenting av det som gjorde lp2 unikt og gøy, og selv den litt halveksentriske sjarmen er vaska bort for å gi plass til noe som minner mer om Bulletstorm.

Tipper det som skjedde var at Capcom hadde LP3 planlagt før LP2 var utgitt, men da det solgte så ræva så dumpa de likesågodt prosjektet på billigste utvikleren de kunne finne.

:argh:

Om det er noen trøst så er det folka som mekka Enslaved som står for dette. Det var ikke Ninja Theory som alle sider påstår, men et mindre studio jeg ikke kommer på navnet til. Uansett var det vistnok et av de beste spilla i 2010 ifølge de tre folka som gadd spille det.