Spillfisletråden

  • Trådstarter Deleted member 91
  • Startdato
Men du fikk ikke en eneste setting på High, har jeg rett?
Rørte ikke innstillingene før jeg startet spillet. Kjører hvertfall i 1080p, og jeg mener at de fleste innstillingene er medium til høy. Noen spesialeffekter som specular lighting og slikt tror jeg var slått av. Var heller ikke noe screentearing, så jeg mistenker at det hadde v-sync på.

Uansett så og kjørte spillet bedre enn det jeg mistenker det gjør på Xbox'en, siden jeg aldri har opplevd et åpen-verden spill til konsoll med perfect framerate. Til sammenligning kjører GTAIV omtrent like dårlig som på PS360 på PC'en min.
 

Dore

Svelg støv
Første spillet fra Peter Millionbux sitt nye studio er snart klart og det er ikke annet enn trolling. Det er en kube alle spillere skal hakke løs på med meisel. Man kan kjøpe en bedre meisel for penger. Den dyreste meiselen koster 470.000 kroner. Bare den spilleren som greier å slå høl på kuben får se hva som er inni. =D
Mista helt respekt for Peter da han sa at Sony er på ville veier med konsollene.
 

Shinra85

Spillegals effort emo

dette blir å eie!
 

Tomas

Frå Oslo ellår någe.
Oj Steel Battalion quicklook! Dette er en spill jeg har vært veldig nyskjerrig på. Er det nå jeg skaffer meg en Kinect?
Kjempebomba uttrykker vanligvis ikke så mye meninger i quicklookene sine, men kanskje vi kan ta en titt for å prøve å få en anelse om hva de synes?

 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Se hele, det er verdt det.
 
:eek: