Spillfisletråden

• Trådstarter Deleted member 91
  • Startdato

Jæveltango

Pepperoni Playboy
Logoen er nærmest identisk med Elder Scrolls Online. Vi kan ikke håpe på en slags New Vegas-greie for Elder Scrolls, og at firetallet er nedtellingen? I så fall jizzer jeg hardt.

Jante

privileged CIS shitlord
Logoen er nærmest identisk med Elder Scrolls Online. Vi kan ikke håpe på en slags New Vegas-greie for Elder Scrolls, og at firetallet er nedtellingen? I så fall jizzer jeg hardt.
Det neste Elder Scrolls blir nummer 6 i serien, så jeg tviler. Arena, Daggerfall, Morrowind, Oblivion, Skyrim.. så Dungeon Siege er dessverre mye mer sannsynlig.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Kjente jeg ville slåss litt på noen gater istad, og siden det regner ute og jeg er like god til å slåss som Kristen Gislefoss, tenkte jeg det var lurt å finne fram arkadestikka (takk, sagosen!) og Street Fighter X Tekken. Fikk no meldings om at jeg hadde låst opp nye farger og shizz da jeg starta spillet, så dette måtte så klart sjekkes ut.

GOTY.

Har veldig på følelsen av at dette er Planescape 2: Pleasure, spesielt nå som det står "the book unread is unwritten" som samsvarer med dét universets fysiske lover bedre enn noe annet som er sannsynlig? Med mindre det er en svært poetisk reklamekampanje hvis skriving ikke samsvarer med den det faktiske produktet vil inneholde. Men Elders Scrolls av Obsidian hadde også vært spennende. De siste to fra Bethesda har mer eller mindre bare etterlignet den mest populære fantasygreien ved sin utgivelse, så hva ville Obsidian gjort? Superkjedelig om det er Dungeon Siege 4 eller Wheel of Time da. Ertet de forresten ikke i sammenheng med Wasteland 2 med Planescape 2 for ikke så lenge siden likevel?

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
Jeg tør ikke tenke på alle buggzene som vil dukke opp i et Obsidian-Skyrim. Kanskje de skipper PS3-utgivelse i så fall.

Jante

privileged CIS shitlord
Kan de ikke bare innse at MMO-markedet er råtten fisk nå og bare fortsette med det de er gode til?

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Nå har sida blitt oppdatert, og firetallet har blitt et tretall. Teorien min står ved lag :)
Vel; den ouroborosen er ganske forskjellig fra Elder Scrolls Online-ouroborosen (det er tre stykk i sistnevnte logo, for eksempel (noe som innebærer at det ikke egentlig er snakk om ouroboroser men samma det)), så akkurat den koblinga der kjøper jeg ikke. Kjøper heller ikke at det er snakk om Planescape, siden de mumbo-jumbo-ordene på Obsidians side er for faggy for Planescape i mine ører. Og for Elder Scrolls, definitivt ("Eír Glanfath" høres ut som om det er henta fra Tolkien-canon; alternativt, irsk/keltisk). Dessuten - dessuten! - Edge hadde en preview av det spillet for et par måneder siden, og ESO har vært i pre- og ordentlig-production i seks år. Om Bethesda tauer inn noen til å hjelpe med det spillet, er det langt mer sannsynlig at de sikter inn mot et team som allerede har MMO-erfaring, ikke kongene av superbuggy vestlige enspiller-RPGs.

MEN: Chris Avellone har nevnt noe om en åndelig oppfølger til Torment, som ikke bruker settingen (den er vel fortsatt eid av WotC) men bygger på samme type opplevelse (i forbindelse med Kickstarter, men også i et portrettintervju i Edge for halvannet års tid siden). Jeg må tilstå at hvis Obsidian lanserer et RPG hvor det ikke er så fryktelig mye skyting og slåssing, men mye mer prating, utforsking, sosiale aspekter (altså, sosiale innenfor spillverdenen, ikke med andre spillere FOR GUDS SKYLD) så er det mulig at jeg spontanejakulerer. Så er det sagt.

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Sjanser på at denne ikke er blitt posta

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Tenkte å poste den, men ja. Uansett, nå må Sjutten kjøpe LBP2.

Lol, alle screengrabs i WoW siden 2008 eller no har inneholdt koda vannmerker med brukernavn, tidspunkt og IP til servern man spilla på. Det står det såklart ikke no om i Blizzard sine brukeravtaler.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Joda, Obsidian's gonna Obsidian så det skjer jo fortsatt ting der. Men: Er det flere enn meg som har sett for seg at de mekker en åndelig oppfølger til Planescape: Torment? Jaggu er det det. Snoka forøvrig innom forumet til Obsidian, og det var en kis som hadde lagt ut en smått usannsynlig - men interessant - teori om at Obsidian kanskje skal mekke et spill basert på en gammal (1922) fantasybok kalt The Worm Ouroboros. Leste litt om verket, og selv om det kanskje ikke er sannsynlig at det blir spill av greiene, virka det såpass interessant at jeg fikk lyst til å lese boka. Verdt en gløtt.

Ikke helt umulig siden gamle penn og papirer er i vinden. CDProject mekker Cyberpunk og Bethesda etter sidgende Deadlands. Uansett hva det er blir jeg mer happy enn om det er mer Dungeon Siege.