Spillfisletråden

• Trådstarter Deleted member 91
  • Startdato

Shinra85

Spillegals effort emo
Trygve, jeg elsker deg

Oooh, patchene jeg linka til ble gitt ut av en fransk modder ingen har hørt om før som kaller seg Le Corbeau. Som vi alle vet er det fransk for kråka, men på italiensk heter føggern Corvo. De som har fulgt med litt vet at helten fra Dishonored heter det og Arkane Studios har plukka med seg en masse folk fra Looking Glass etterhvert.
Det at patchene ikke hadde vært mulige uten nær kjennskap til Dark-motoren og sansynligvis tilgang på kildekoden baller og litt på konspirasjonen. :p

E: Og i andre nyheter har ML nedgradert EA. Heh.

E: Jeg kan bekrefte at System Shock 2 kjører dritbra nå. Sist jeg skulle spille det måtte jeg kuke i biosen og bruke flere patcher. Nå pakker man bare ut to zip-filer i install folderen og det funker som faen.

Devil's Attorney tror jeg kan bli fett. Det er da Phoenix Wright bare at man er et rasshøl som kun forsvarer folk som er ekstremt skyldige.

"I really like video games like Mirror's Edge because they show that women are just as capable of being a hero as men. However I can relate to a lot of fellow female gamers who did not get into this game due to its difficult control scheme. For a sequel, a lot more people would be able to access this beautifully constructed story and world if the controls were a lot more simple. For example, jumping with the A button, and then climbing with the X button. Several gamers, including myself, would really appreciate that and it would be a lot easier to complete the game and enjoy the full story. I share the frustration that many gamers had who wanted to enjoy the first Mirror's Edge but weren't able to get very far into it due to its unnecessarily complex controls."

-Anita Sarkeesian, during her presentation to DICE in Sweden.

=D

Det var satan så vanskelig å oppnå flyt i det spelet der, dama har eit poeng.

Veldig tilfredsstillende når det først satt så klart, men då var spelet over. Og som regel satt det ikkje ordentlig enda då heller.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Hei hei hei, glem nå ikke hovedpoenget til Lodin her nå da: Damer er mindre verdt enn menn.