Det skal mye til for å angre det kjøpet tror jeg. Jeg kan ikke huske å hatt det så gøy med et spill før. Jeg skulle egentlig legge meg tolv i dag, men klarte så vidt å legge det fra meg nå. Det er uten tvil det beste fps-spillet jeg noensinne har spilt. Jepp, jeg nyter det mer enn HL2 på tida si. Skytinga føles veldig solid(egentlig en underdrivelse, det er den beste skytinga i et story-basert FPS-spill jeg har opplevd), grafikken er det beste jeg har sett - punktum, og da tenker jeg ikke bare på realismen og de digge høyoppløste teksturene, men artworket og stilen er generelt gull og skaper en dritbra stemning jevnt over. Det klarer å mixe rpg-elementer med action og stealth på en utrolig bra måte, og i motsetning til for eksempel Skyrim og andre open-world-spill der store deler av verden ofte føles random generert og ubetydelig og jeg ofte skulle ønske de hadde komprimert verdenen veldig ned og hatt mer innhold/kvalitet framfor kvantitet, klarer FC3 å være en jævlig svær verden der man føler alt designet i verden har noe tanke bak seg.
Bare kjøp det! Helst til mesterrase, fordi awesome graphix osv. Det er mye mer jeg kan skryte av, og selvfølgelig også enkelte ting å pirke på, men er alt for trøtt nå.