Spillfisletråden

• Trådstarter Deleted member 91
  • Startdato

Tomas

Frå Oslo ellår någe.
Jeg får angst av ny xbox fordi betyr at jeg må selge min gamle så fort som mulig før den generelle publikum får nyss om en ny, men har ennå en 3-4 spill backlogga der.

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
Tenk på meg; jeg har tre Xboxer!

(en som ikke virker da)

inb4 zorgxwhatever

E3 blir spennende i år om de annonserer ny maskin. Om ikke annet kommer Sony til å gråte blod.
Men men, ser ikke for meg at jeg gidder coppe en ny Xbox første året. Det skal mer til enn Halo 5, Gears hva enn de er på og nytt Forza.

E3 blir spennende i år om de annonserer ny maskin. Om ikke annet kommer Sony til å gråte blod.
Men men, ser ikke for meg at jeg gidder coppe en ny Xbox første året. Det skal mer til enn Halo 5, Gears hva enn de er på og nytt Forza.
Enig. Men Battlefield 4 skal komme til den antar eg, så det kan være lovende! Men uansett, så lenge den er bakoverkompatibel med både 360 og XBLA blir det å skaffe ganske tidlig for å bytte ut boksen min. Er den ikkje det blir eg meir sjeptisk.

Sjutten

Piraten fra Sjuttavika
Jeg har banka Emerald Weapon på de aller fleste måter, men først i dag knerta jeg ham i FF6.

Sjutten

Piraten fra Sjuttavika
Dette var ganske avsomt.

Kleevah

Livsfarlig amatør
Rakkerne fra Speed Demos Archive er tilbake og presenterer nok ei helg med livestreaming av førsteklasses speedruns til inntekt for en god sak. Ser dessverre ikke ut som flicky er tilbake for sin legendariske Bayonetta-run, men timeplanen er fortsatt fylt med en rekke godbiter.
Bare tipser om at årets SDA-stream nå er live og de streamer ut hele uka. Flicky er tilbake, og godeste Siglemic kommer også innom på førstkommende lørdag. Hele timeplanen ligger her.

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Sjekka innom Awesome Games Done Quick og akkurat nå går Tony Hawk's Underground 2. Fyren som spiller sier "and here's the most offensive thing in the game", så ser vi godeste Tony roame rundt og kickflippe i en rullestol. Jeg humret.