Spillfisletråden

  • Trådstarter Deleted member 91
  • Startdato

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Jeg er han som begynner å skli bortover mot baren for å fikse en drink etter å ha vært død i et par minutter.
 

Shinra85

Spillegals effort emo
Den der falt inn under kategorien "jeg vil ha". Om du tar oppdrag hadde det eid med River City Ransom/ Street Gangs
 

Novastrum

Feminist-elitist
Jepp, RCR er absolutt en god kandidat! Skal kikke på det neste gang jeg får ånden over meg.
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
Ser ut som de bare har kjørt det gjennom et sånn jalla-filter alle emulatorer kommer med. Vil ikke ha.
 
Rad Crew, podkast-nettverket jeg starta, er 3 år gammelt i dag :) Just sayin

PS: final fantasy 6 på mobil ser ut som spy. Square Enix buttfucka oss uten å spandere middag engang. Fuck all this shit.
 
En ting er å bruke Asscreed som historietime, det er faktisk ganske smart. Men Walking Dead for å lære etikk? Slutter ikke det spillet nøyaktig likt uansett hva du har valgt? lol
 
«Vi har gjort Lara dritheit på de nye konsollene! Gled dere til å spille henne på ny i 720p/30fps» :penga:


*Edit: TressFX er no førrbainna mainnskit på NVIDIA-kort.
 
Hadde ikke no problemer med håret når jeg testa det. Det var riktignok etter at de hadde patcha spill og drivere. Uansett har Alice fortsatt det mest imponerende håret i no spill.

I andre nyheter skal Capcom gi ut Resident Evil 4 til PC og denne gangen er det i HD. Tipper det betyr 1080P og det kunne man allerede lure orginalen til å kjøre i. Lurer på hva tanken bak dette er.