Spillfisletråden

• Trådstarter Deleted member 91
  • Startdato

Javi

elsker dette landet
Det er bare å la være å bry seg med det, så er det fint over. Oppmerksomhet mater monsteret osv. Uansett, KiteTales vinner det meste hun rører. Skulle ønske hun lagde videoer oftere.

Lodin: Jeg ser du stort sett dodgetroller det som er blitt sagt tidligere i denne tråden, men var egentlig mer interessert i en reell samtale. Er det noe av det som har blitt sagt du er enig i?

I mangel av den (u)ventede konspirasjonen dukket det opp et opprop på nettet i dag noen her kanskje har interesse av:
We believe that everyone, no matter what gender, sexual orientation, ethnicity, or religion has the right to play games, criticize games and make games without getting harassed or threatened. It is the diversity of our community that allows games to flourish.

If you see threats of violence or harm in comments on Steam, YouTube, Twitch, Twitter, Facebook or reddit, please take a minute to report them on the respective sites.

If you see hateful, harassing speech, take a public stand against it and make the gaming community a more enjoyable space to be in.

Thank you

If you want to sign this letter, please send a tweet in the following format:@andreaszecher First name Last name (Company name, University name or Independent)
https://medium.com/@andreaszecher/open-letter-to-the-gaming-community-df4511032e8a

Vel det ser ut til å ha roa seg iløpet av helga så det skjer nok ikke så mye mer jeg kan trolle med. Og nok en gang, jeg er enig med justiskrigerbrigaden på de fleste punkter. Kvinner og andre minoriteter (kvinner er kanskje ikke fullt så minoritet men men) i spillsfæren bør ha alle de samme rettighetene og mulighetene som oss hvite priviligerte menn. Det som har vært lulz å trolle med er at SJWerne etterhvert har oppført seg like umodent og drittete som dustene på MRA-sida.
En siste ting som gledet meg var at Quinn sitt panel på PAX foregikk i en sal som rommer 900, men bare litt over 80 tilskuere dukka opp. Hu har tidligere fylt opp lignende lokaler og det sier meg at folk endelig innser at hu er en sjarlatan og ignorerer henne. Også var det såklart en mongo som starta å stille et problematisk spørsmål på slutten så han ble pælma ut av vaktene. XD

Tilbake til de mer vanlige trolleemnene så driver jeg å preloader Død Reisning 3 på Steam nå. På Bone tok det sist jeg sjekka litt over 40 GB mens på PC med mesteparten av DLCet krever det 30.

Ok, en til. Jeg ser for meg at den som mekka denne har kjørt den typiske versjonen med bilder pinna på veggen med rød tusj mellom navna. XD

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Vel. Greia er som så at enten du er enig med den ene eller den andre så er det nå en gang sånn at det er ikke greit å behandle folk sånn, enten man snakker om trakassering og trusler mot damer eller sabotasje av veldedige arrangementer eller korrupsjon eller hva som helst annet du later som at denne saken egentlig handler om. Noe annet som ikke er greit, er å gi faen når dette en gang er den kulturen vi er en del av enten vi vil eller ikke. For min egen del kan jeg ikke stå inne for slik oppførsel på grunn av det yrket jeg har valgt, men jeg kan heller ikke stå inne for det som menneske. Jeg ville ikke godtatt slik oppførsel noe sted.

Så, tusenkronersspørsmålet: Hva gjør at flere her inne tror de kan "legge dette bak seg" uten å si noe tydeligere enn at joda det hadde jo vært fint med like rettigheter og sånn da? At alle skal få like muligheter innebærer at herskerfolket må si fra seg noen goder, enten man er i Nord-Korea eller på Internett. Så: Gidd i det minste å heve dere over rottene.

PS: Hvis du dønn ærlig tror at feminazistene kommer til å stæle spella dine så har jeg et anti-feministfilter du kan få kjøpt av meg for kun fem hundre tusen kroner.

Jeg vil ha det filteret, men ikke til den prisen.

Jeg er såklart og fullstendig klar over at vi ikke kan "legge dette bak oss" eller ting som kommer til å skje. Ting vil fortsette å være ræva, men jeg skal fortsette å følge med.
I mellomtida følger jeg ingen av de MRA-fislene, men folk som Mattie Brice, Leigh Alexander og Danielle Riendeau. Damer som faktisk prøver å gjøre noe.

Og la meg motbevise en av disse teoriene til alle disse buttnerdene. Fordi en av folka hos Idle Thumbs laga musikk til Gone Home, men og driver en podcast som Danielle Riendeau var gjest på en gang og hu ga det perfekt score så betyr det KONSPIRASJON! Ikke fordi hu følte at det spillet traff hu ufattelig nært siden hu var i akkurat den samme situasjonen i oppveksten.

To stykker solgt! En til Lowtax fra Japan.

Han som gjemmer seg i skam bak den andre eska er meg.

E: Haw, Lowtaxaliken er en D-kjendis som stadig vekk dukker opp på gameshow og sånn. Gimmicken hans er at han elsker alt fra USA. XD

Shinra85

Spillegals effort emo
Titta litt på eBay etter diverse NeoGeo-spill
Kom over denne og tenkte bare "greit..."

ImageUploadedByTapatalk1409864451.406845.jpg

Heftig samling, så regner med at prisen er litt stiv
ImageUploadedByTapatalk1409864529.659546.jpg

ImageUploadedByTapatalk1409864707.461423.jpg

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
Kan også dra fram dette innlegget fra Seamus Young: Why games journalists may not reflect the ideas of the gaming public. tl;dr anmeldere er ofte eldre folk som har spilt spill i mange mange år, og faktisk setter pris på litt nyskapning innimellom.

Jeg ser jo mye av dette selv. Gone Home er kanskje kjedelig for mange, men det prøver noe nytt. Det er verdt noen ekstra poeng. Spec-Ops: The Line har kanskje litt clunky gameplay, men det prøver å si noe. Det er verdt noen ekstra poeng! Filmen Locke foregår totalt inni en bil og halvparten av dialogen handler om hvordan man skal blande sement. Folk hater på den på IMDb og kommentarfelt, men det er nytt, interessant, det funker. Det er verdt noen ekstra poeng!