Spillfisletråden

  • Trådstarter Deleted member 91
  • Startdato

Sjutten

Piraten fra Sjuttavika
Culkin tweeta nerden allerede i juli med ønske om et samarbeid, så har sett frem til dette. En bra avslutning på AVGN-året, hvor nivået jevnt over har vært høyere enn de siste tre-fire åra. Spesielt Earthbound-episoden står igjen som en av hans aller beste.
 
Nå la jeg inn launcher-dillet til Epic fordi Hades høres fett ut og man får det kun der. Det er det nye spillet til folka som mekka Bastion og Pyre så det må jo eie. De skal og gi bort ett spill for nada en gang i måneden og først ute er Subnautica fulgt av Super meat Boy i januar.
Viser seg såklart at dette ikke er oppe å kjører enda i Europa så :ras: på Epic!
 
D

Deleted member 91

Gjest
gamethinkie-alarm: Oppdaget denne kisen i går. Jeg er sikkert sent ute men syns ikke han var så gæren. Gjør en del greie poenger, memes-a er bare sånn passe slitsomme, stemmen hans er tålbar og ikke minst er han ikke en faggy brite.

 

Shinra85

Spillegals effort emo
Ok, det der var faktisk ganske greit. Sjeldent jeg humrer for meg selv, men seansen med
Lego-eska (altså, greia med "it has nothing to do with the video but I thought it looked cool". Nerden I oss alle som vil at alle skal synes man er kul applauderer det) fikk meg til å gjøre det. Good shit, skal sjekke ut mer
 

Sjutten

Piraten fra Sjuttavika
Jeg visste ikke om ankeret :eek:

 
Vet dere hva jeg hater i spill, og særlig på PC? Når du fyrer det opp blir du møtt med at det enten bare starter som i nye Hitman 2 eller dette rælet fra Warhammer Quest 2. Gi meg en faens mulighet til å stille settings for faen! Jeg vil ikke se introen deres og starten i spillet i 1024x768! :argh:

 
Flott artikkel av Eurogamer om Resident Evil 1.5, den originale versjonen av Resi 2 som ble scrappet halvferdig til fordel for spillet vi alle elsker i dag.

https://www.eurogamer.net/articles/2019-03-08-raiders-of-resident-evil-1-5

Nyeste Retrogamer tar også for seg Resi 2 remaken i en stor artikkel hvor 1.5 versjonen blir nevnt. Verdt å plukke opp!

Helt urelatert, men en ufattelig fet Melee video Buggz gjorde meg obs på tidligere i dag: