spillhelter

#1
Her kan dere poste bilder av spillere dere ser opp til.

Min spillhelt er SlayerS_`BoxeR`. Han er bare rå i SC, jeg har mange av hans replays. I fritida ser jeg på de, det er faktisk ganske kult å se på.
 
#5
Ja, er det StarCraft eller CounterStrike?
 
#7
GarlandG, han er drit bra FF gamer. Skriver Guider å har vert mitt forbilde siden jeg ble bruker her på SG i fjord. Final Fantasy :king: GarlandG
 
#8
Opprinnelig skrevet av GombaC@30.03.2004, 17.31
Ja, er det StarCraft eller CounterStrike?
Siden det står SC og ikke CS er det nok det som det faktisk er mulig at det står for.
 
#9
Jeg trodde faktisk det sto for Soul Calibur.
 
F

Fanta Boy

Gjest
#10
Opprinnelig skrevet av bill@30.03.2004, 18.10
Her kan dere poste bilder av spillere dere ser opp til.

Min spillhelt er SlayerS_`BoxeR`. Han er bare rå i SC, jeg har mange av hans replays. I fritida ser jeg på de, det er faktisk ganske kult å se på.
Har ikke et bilde av han men, broren min er spillern jeg ser opp til :D
 

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
#11
Det er nok Soul Calibur, ettersom den regjerende verdensmesteren i StarCraft er koreansk. Dessuten, Xbox anyone? Det eneste StarCraft-spillet som kommer til Xbox er StarCraft: Ghost...
 
#12
Helten min er Chibita. Vet ikke om noe bilde av han, men han er hvertfall en Virtua Fighter gud. Hadde vært skoi å spille mot han. :)
 
#15
Første kvartal av 2004 er enda ikke over, men jeg tror det er en god sjanse for at årets mest meningsløse emne er kåret :laugh:
 
#17
"The Story" blir nok heller ikke sitert så mange ganger i Spillegals filosofiske verker, nei :p