spillhelter

#21
Opprinnelig skrevet av Mandark@30.03.2004, 19.02
Det er nok Soul Calibur, ettersom den regjerende verdensmesteren i StarCraft er koreansk. Dessuten, Xbox anyone? Det eneste StarCraft-spillet som kommer til Xbox er StarCraft: Ghost...
Der tar du feil du pusen! Han spiller StarCraft, men du har rett i at han er koreansk.

SlayerS_`BoxeR` er den "største", mest respekterte ProGamern verden har sett. Han er så kjent i Korea at han kan få hvem modelldame han vil (nesten dah...!). Han er akkurat som David Beckham er i england (eller, han er jo et idol i resten av verden og da...). Pga statusen hans harn vært med i flere reklamer tilogmed, f.eks en sjokoladereklame. Du kan se han på Koreansk TV omtrent hver dag, for det finnes 4 forskjellige StarCraft-kanaler der (du kan streame kanalene på nettet og faktisk, men husker ikke URL til noen av dem for øyeblikket). Ganske syke greier. Han tjener ikke reint lite på det han driver med heller...


Ekte sjakkspeller det der ja :p Jeg syns faktisk det er litt rart at ikke flere "spillegale" har hørt om han.
 
#22
Opprinnelig skrevet av bill@30.03.2004, 18.10
Her kan dere poste bilder av spillere dere ser opp til.

Min spillhelt er SlayerS_`BoxeR`. Han er bare rå i SC, jeg har mange av hans replays. I fritida ser jeg på de, det er faktisk ganske kult å se på.
Drar han damer av å spille????

Han her har vi definitivt noe å lære av...
 
#23
Siden det er Xbox live greier ser det ut til på damene, så kan det være Splinter Cell han mener :blink:
 
#24
Opprinnelig skrevet av cOlDsNaKe@31.03.2004, 16.50
Siden det er Xbox live greier ser det ut til på damene, så kan det være Splinter Cell han mener :blink:
Se over, onkel Lua har svaret.

Siden han er en slik anerkjent spiller, har de bare brukt han for å reklamere for xbox, ELLER, så er dette bildet tatt under en compo, og da er det alltid folk rundt som reklamerer for alt og ingenting.

End of diskusjon!11!1