Spillmagasinet-vignett

Endre

Ødela forumet
Jeg vil si at den var helt ålreit. Det er vel også et pluss at musikken er ganske spillaktig.

Redigert: Noen andre som hadde problemer med å se den på siden? Jeg måtte laste den ned for å få bilde.

Spillmagasinet som vi har laget grafikk og leverer redaksjonelle tjester til, har premiere lørdag 18. september 19:30 på TV2
yeye, skal se på, hvem var det som skulle være med igjen da?
lol, husker jeg flamet "frode" for en stund tilbake siden, uansett, håper dere smører sammen noe spennende da, trekker tilbake en del av det jeg sa(når jeg flamet frode), det var faktisk bra til å bare ha 5-10 min å anmelde spillet på, ble ganske irritert noen ganger når dere viste bilder av spill om jeg gledet meg til å se, og så kom gaute å sa "nei, det har vi ikke tid til, nå må vi avslutte", men nå har dere et helt program for dere selv :tommelopp: .

Good luck, skal jo ikke så mye til for å slå N.E.R.D uansett etter det jeg har hørt så...

SHDR

Gullmedlem
Leeeet's see. Førtifemgradere er desverre forferdelig ut, det burde virkelig selskapet ha tenkt over. Musikken var litt enerverende, men den er iallefall lett gjenkjennlig. Overall var profilen litt mer "kul" enn "spill", men også temmelig lett gjenkjennelig, tydelig i samme stil som TV2s ytterligere ungdomssatsning. Stensilene fungerte helt ok, men jeg skjønner ikke helt hva det hadde med videospill å gjøre. Litt av dealen med design er jo å identifisere og abstrahere nøkkelelementer i det som skal fremstilles, og det synes jeg ikke de gjorde.

I det hele tatt ... pen vignett. Men vet egentlig Reeltime noe om spill? Jeg tenker ikke umiddelbart på videospill når jeg ser det, er jeg redd. Til tross for førtifemgraderne vil det nok eldes med verdighet, dog. Det er brukbart tidløst, om enn litt anonymt.

Ja, slikt er veldig viktig for meg ...

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
Jeg synes den var kul jeg. Kudos til Reeltime for Metroid-lyder i musikken og. Tror programmet kan bli ganske mye bedre enn det TVNorge og NRK kan stille med. :tommelopp:

Jeg likte vignetten svært godt. Pluss for spillmusikken. :tommelopp:

Nice. Hvis dere går på reeltime.no/spillmagasinet, så kan dere kikke på andre sånne grafikkting og vignetter og sånn, også... Mye Mario-lyder :)

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
Det kommer nok en sesong til av Nerd nå til høsten. Og TVNorge har noe MessTV-aktige greier på gang, som, etter det jeg har hørt, NEPPE kan bli bra. Trist, men Spillmagasinet kommer nok til å daske de to. Det håper jeg ihvertfall. :svette:

Lodin

Der Waaaah
Den var jo vel like NRKs Etter Skoletid intro stilmessig da. Kunne sikkert prøvd å være mer orginale.
Men fin musikk var det.