Spillmusikk!

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Greit, twisten i Nier er dritfet og det har mye bra for seg men jeg fant selve gameplayet repetativt og ensformig, og når man som spiller besøker så mange av de samme lokasjonene om igjen og om igjen førte det til en etterhvert kjedsommelig opplevelse (rulla to på terningen da jeg anmeldte!). Men spilte ut to forskjellige endinger likevel, da.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Joda, er ikke overflod på variasjon i kampsystemet, og spillet lener seg på at man skal synes historien er kul, men jeg syntes de ulike bossene og de forskjellige oppbygningene på brettene man besøker veide opp en del. Pluss at jeg faktisk syntes det var ålreit å gjøre sidequests, da. Gjorde ferdig alle selv om det ikke er noe trophy for det.

Ontopic: Musikken i Dustforce eier som nevnt.

 

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
... Jeg tisser på meg av den musikken. Er den, om mulig, bedre enn super meat boy-soundtracket?
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Har ikke spilt Dustforce på langt nær så mye som SMB ennå, så jæ væit ikke. Det var litt lite Dustforce-musikk på tubba, det der er låta fra tutorialen og det kommer noen etter hvert som er mer ålreite. Virker dog som om det er mindre variert enn SMB-musikken.
 

Tomas

Frå Oslo ellår någe.
Jeg er ikke så veldig innpå speedrun/scoreattack-plattformere, men der fikk jeg lyst å spille dusteforce.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Tok meg tid til å sjekke nå, og all musikken til Dustforce ligger som .ogg-filer i spillmappa. ^^

Sei ifrå hvis noen er interessert i at jeg skal legge det på dråppbåks eller noe.

Edit: Okay, bare sjekk denne her. Beste låta jeg har hørt i spillet så langt.
 

Shinra85

Spillegals effort emo
Meget gira!
 

Tomas

Frå Oslo ellår någe.
Vil ha den musikken. Avinstallerte dråpeboksen her om dagen forøvrig. Takker ja hvis du har mulighet til å få den opp til en url uten effort, men overlever ellers - blir å kjøpe spillen en gang i begge kasser.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Okay, smekker den opp nå så kan folk si fra her i tråden hvis de vil ha linken.
 

Sjutten

Piraten fra Sjuttavika
Gjett hvem som fyller førti år i dag. Her skal dere få noen hint:


Så hvis dere gjetta George W. Bush tok dere grundig feil.
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Den siste månedskonkurransen i Dwelling of Duels genererte et metrisk pultonn med fet musikk, men jeg vil fremheve spesielt to av de:

Dirty Kirby av Prince of Darkness, Shnabubula, housethegrate og TravisMoberg. Det tar utgangspunkt i Kirbys Dreamland 3 og lager en funky smått jazzpreget versjon av det. Tenk Kirby møter Transport Tycoon.

Full Mast av virt (!) og Snappleman (!). Basert på hovedtemaet til The Wind Waker er dette er en hardrock-symfoni-komposisjon som gir meg gåsehud.
 
Kan Serious Sam referere til noe annet enn det gloriøse videospillet? Tittet litt på Berserk sist torsdag og et av crewmedlemmene i den båten ropte i ekstase "SERIØSE SAM!" når han kjørte firhjuling.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Det kan hende han har spilt spillet, vettu.
 
Ja, duh, men det var en veldig tilfeldig referanse så jeg måtte være sikker.

*gjør en mental note om å fortsette å se på dette siden han ene er fan av serious sam*