Spillmusikk!

Sjutten

Piraten fra Sjuttavika
Apropos Resident Evil så må jeg komme med en vennlig påminnelse om at dette er tidenes rulletekst-theme.

 

Terje

mostly harmless
Ser hva du mener, men jeg kan'ke være enig siden denne er høyt på lista mi over beste spillmusikken noensinne.


Og siden jeg også liker litt god gitarering synes jeg denne eier også:

 

Lodin

Der Waaaah
Det der er vitterlig fine sanger ja, men de finnes bare i huet til noen som vil lage et brett og det eksisterer fysisk, no?
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Nei, den må du nok shengre ut på landet med, hehe.
 

Kleevah

Livsfarlig amatør
MK8-musikken har begynt å lekke ut på tuba...



 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Er i en litt sånn retro-techno-greie for tida så da var det et spill som meldte seg som soleklar kandidat for litt spillings, og det er TxK på Vita.


Musikken i det spillen er kolossal, bare nevner det. Og den første låta heter "Space is Everything", noe vi alle kan være enige i. Selve spillet er forøvrig også ytterst god sort.
 

Shinra85

Spillegals effort emo
Tenkte jeg skulle dra fram denne tråden igjen da jeg hører på M|O|O|N (ikke på vinyl, men agra; jeg har den på vinyl!) og kom på hvor forbanna perfekt det er som lydspor til Hotline Miami. Man føler seg paranoid når man har musikken i øra og det er noen bak seg. Musikk som fremkaller en følelelse er musikken man bør nyte

Her er lydsporet som ei spilleliste

http://open.spotify.com/user/1224606294/playlist/3HLMmCcl83B8u23ASFxFCQ
 

Terje

mostly harmless
Er i en litt sånn retro-techno-greie for tida så da var det et spill som meldte seg som soleklar kandidat for litt spillings, og det er TxK på Vita.

Musikken i det spillen er kolossal, bare nevner det. Og den første låta heter "Space is Everything", noe vi alle kan være enige i. Selve spillet er forøvrig også ytterst god sort.
Ja nei altså om man vil ha litt mer deilig retro med kongesoundtrack på Vitaen så vil det nok for eksempel ikke være så dumt å ta en titt på Velocity Ultra også.

 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Endelig noen flere enn meg som gidder å sjekke ut det spillet. Jeg har per dags dato kjøpt det på PSP, Vita og Steam, send hjelp. PS det eier.