Spillmusikk!

Lodin

Der Waaaah
Sims fortjener vel sin egen mention siden de spillet ofte har med coverlåter av mer eller mindre kjent popræl. Det som er artig er at de alltid er sunget på simlisk og at det som oftest er orginalartistene selv som synger.



 

Finkelroy

(┛o‿‿o)┛彡┻━┻
bare poster favoritt-Kirby-musikken min her jeg.

[yt]dWiHtzP-bc4[/yt]
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Får jeg poste min også da. Ja, det er en remiks, og den remiksen eier buksene dine.


Edit: Oooookay denne må også med:

 

Finkelroy

(┛o‿‿o)┛彡┻━┻
....Jeg ser at jeg har utelatt å poste musikken fra verdens beste spill. Det kan vi ikke ha noe av!

[yt]w36PdRaRSi4[/yt]
[yt]8iBCg85y0K8[/yt]
[yt]cplZQBv2FOw[/yt]
[yt]Be6kwmDvr0I[/yt]
[yt]bWVfwYdKGoE[/yt]
[yt]Nhy_Z5XwDH0[/yt]
[yt]pAY53qUUzy4[/yt]


også dette, da.
[yt]grQkblTqSMs[/yt]
[yt]zwHZwvTdnPI[/yt]
[yt]doKRYMuy6y4[/yt]
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Men er det verdens objektivt beste spill?
 

Finkelroy

(┛o‿‿o)┛彡┻━┻
Haha, nei du far. Den tittelen hører nok hjemme hos intet annet enn dette spillet.

[yt]oka1XfJuSc8[/yt]

Dette spillet har tilfeldigvis også verdens objektivt sett beste soundtrack.
 
Sims fortjener vel sin egen mention siden de spillet ofte har med coverlåter av mer eller mindre kjent popræl. Det som er artig er at de alltid er sunget på simlisk og at det som oftest er orginalartistene selv som synger.
Litt artig er det at disse sangene blir bedre på simlish.
 

Finkelroy

(┛o‿‿o)┛彡┻━┻
[yt]YaxC_9Tyu8g[/yt]
[yt]NQLQsSoZWCk[/yt]
[yt]rbKEXPzkrlc[/yt]
[yt]jL4VILxvNbE[/yt]
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Den spillen eier og det gjør musikken også. Inkludert denne:

 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Jadda. Bare et par jeg er blitt minnet på i det siste.

VVVVVV har bra musikk.

Og veit dere hva, det har Cave Story også. Artig faktum: Musikken til spillet tar under en megabyte plass på disken din fordi det bare er datafiler som bruker lyder i synthesizeren Pixel programmerte inn i spillet. Han mekka en egen synthesizer og et scriptespråk for den slik at han kunne få lyden i spillet akkurat slik han ville, det er ganske hardcore.
 

Finkelroy

(┛o‿‿o)┛彡┻━┻
Dette er samme låta som en av dem, dog.

[yt]u27l7O_9lb0[/yt]

/Edit: Musikkprogrammet som Pixel (cave story-fyren) la ut er forresten lagt ut på nettsida hans, blitt oversatt til engelsk og er lett å bruke. Gøy måte å rote vekk en ettermiddag.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Veit, det følger med hvis du laster ned Cave Story Deluxe. Jeg liker spesielt at tromme-kanalen heter "Drams". Og Lodin er døv forresten.
 
Sjekk meg ut, jeg skal være Lodin

Det her er den samme låta diskuter
(Refrenget)

Så ser du at du er tom for ink ribbons : (
 

Drauden

SGs kollektive lillebror
[yt]egne2ZCMM_0[/yt]

Usikker om det er spill- eller filmmusikk, siden jeg egentlig aldri har hørt den i noen av spillene. Men den eier nonetheless.
 

Lodin

Der Waaaah
Selve låta fantes fra før av, men så mekka de en versjon med den skrikinga og slang på første filmen. Harke vært i noen av spilla, men hører alikevel hjemme her.
 

Finkelroy

(┛o‿‿o)┛彡┻━┻
[yt]jSBIeLzzS-4[/yt]

[yt]IJhIVLcFEKc[/yt]

[yt]boY8pNB72A8[/yt]

[yt]jhpMuf_AJdo[/yt]