Spillquiz

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Legend of Kyrandia, nærmere bestemt Hand of Fate. Har det i hylla her.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Garantert mange som synes jeg er mongo, men jeg likte faktisk dette bedre:

Erre det heter for no'a? Bare sånn for å være teit kan jeg jo spørre hvilken kobling det er mellom Hand of Fate og dette her, hva som var den store gimmicken i dette spillet, og hvorfor en statusoppdatering i spillet får deg til å le etter at du har spilt i noen sekunder.

Kilik

Lokal moderator
Det er vel oppfølgeren, eller rettere sagt det tredje spillet i Legend of Kyrandia-serien, Malcolm's Revenge. Har dog bare spilt Hand of Fate selv...

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Okay, greit nok. Kan avsløre at gimmicken var at man kunne velge om den noe sinnsforvirrede Malcolm skulle være kvalmende snill, ond og frekk eller midt imellom når man snakka med folk og at vitsen som kom ganske tidlig var at man fikk "MacGyver points" i belønning for å mekke en ekorn-fiskestang.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Micro Machines 2 eller?

Og la meg tippe: Du driver og diller med DOSbox om dagen? :p

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Heheh. Satt akkurat og spilte Hand of Fate takket være deg, det fungerer glimmers i DOSbox. Neste på programmet er å laste ned Lure of the Temptress og teste det i ScummVM (ble tipsa om det i nyeste Edge). Men ja, har da litt annet rusk i DOSbox også, for eksempel dette:

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Nei, ikke sant. Du har rett, og det er No Remorse for den som måtte lure på det.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Erre Gender Wars jeg skuer med mine lyseblå, eller? Forøvrig det dummeste jævla premisset for et spill jeg noensinne har hørt om.

Sånn ellers spilte jeg akkurat litt Legend of Kyrandia 1 igjen, for første gang med tale. Brandon hørtes enormt mye mer pinglehomo ut i spillet enn inni hodet mitt da jeg var knert. :(

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Fordi de ville cashe inn på et spill som minna om UFO/X-Com og Syndicate men ikke kom på noe bedre. "Sleng på litt fancy FMV så kjøper folk det sikkert", lot til å være mottoet. :p

Hva har vi så her? Sånn bortsett fra en fyr som har rundt regna tre sekunder igjen å leve, altså: