Spillquiz

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Dette da?

Halky

Veteran bruker ;)
Hmmmm mulig jeg er helt på viddene her nå, men mener og syntes dette ligner litt på Grim Fandango, altså båten de brukte i spillet... For hvis jeg husker riktig så skulle man ut til en sånn øy for og snakke med en dame blant annet, og mye annet dill dall.

Så ja kan det være rett?

Det første som slår meg er Little Big Adventure, men hverken landskapet, båten eller det tårnet er noe jeg kjenner igjen fra LBA

(og i og med at bildet faktisk heter "litedigerteventyr" så lukter det felle.)

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Det første som slår deg er nok rett, for det der er bakgrunnen på menyskjermen i LBA. :)

Som forøvrig er et kanonspill alle burde prøve. Ja.

Ah, derfor jeg ikke kjente det igjen fra selve spillet :)

Nytt spørsmål: (et bilde blir for lett her)

I hvilket spill vinner du over en av bossene ved å slå på en vaskemaskin, imens du unngår kjeler som koker over og laser fra kjøkkenredskapet til bossen. (du får slått på selve bossen og)

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Her har jeg ikke peiling, men jeg er frekk nok til å tippe Elebits/Eledees likevel.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Er vel aldri sånn derre Diablo det er snakk om, vel?

1: Det var ikke min tur til å legge opp ny så jeg sender lammusen videre til Bad Mongo.
2: Yetipants trenger vel tross alt ingen konfirmasjon på at det er Diablo, og burde ha fått opp ny nå
3: ny quiz:

Hvorfor er dette et av de tøffeste spillene i verden, og hva heter det?

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Dungeon Keeper er erkebarskt fordi man spiller som en overlord og bygger en armé av demoner. Måten å bygge på var original og gameplayet friskt, og det var tøft å ta over kontrollen på en djevel og banke dritten ut av en forbispaserende wannabe-helt.

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Når vi detter inn på temaet Diablo:

Hva må man gjøre før man kan slåss mot selveste Diablo i det første spillet?