Jeg vil si at mitt spørsmål var ikke upassene eller for vanskelig. Jeg viste et bilde som alle som har spilt spillet ville ha kjent igjen. Det var et veldig spørsmål, så jeg spurte også om navn og et overfladisk svar på hans rolle i spillet. Også svært enkelt å svare på om man har spilt spillet, siden personen blir introdusert etter fem minutter eller noe sånt. Mitt neste spørsmål var også ganske enkelt hvis man har spilt suikoden. Dine sammenligninger kjære yeti var vel ikke akkurat av samme vanskelighetsgrad. Jeg vet du overdrev, men som sagt. Har man spilt spillene så er det lette spørsmål. Jeg hadde selvfølgelig ikke trengt å ta to suikoden spill etterhverandre. Jeg kunne spurt om hvilken karakter man kan finne i Qu's marsh i FFIX hvis det hadde fått deg til å føle deg bedre. Jeg ser bare ikke den store forskjellen.
Ingenting galt med mine spørsmål. Men siden denne quizen er forbeholdt til spill som ble laget før sovjetunionen tar jeg dette som neste:
Project Zero. Jeg er ganske sikker på at det er første. Har spilt alle tre. Jeg har dog ikke hatt nerver til å fullføre crimson butterfly alene. Sykt skummelt spill. Vil gjerne ha en bekreftelse på om det er det første spillet eller ikke før jeg tar en ny.
Da foreslår jeg at du går ut og skaffer deg det, for Tenchu 2 er et spill jeg har gode minner fra.
Siden jeg er så sikker i min sak, tar jeg neste: Et litt gammelt spill som var veldig teknisk imponerende da det kom, med blant annet ordentlige FMVer komplett med tvilsomme skuespillere. :elsk:
Downs har rett, det er Rebel Assault II. Kanskje kort, men jeg husker at jeg syntes det var sykt vanskelig. Heldigvis var det en innebygget vanskelighetsgrad-editor. 99999 i liv, ja takk. :wizard:
Tror ikke vi kommer nærmere enn det. Det er et berserk spill ja, men det er ikke det du snakker om. Dette heter kun Berserk og er til PS2. Bare kom med neste.