Spillquiz

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
Det er han! Min favoritt i det spillet. Da jeg lette etter et bilde av han fant jeg ut at han er en hemmelig figur i Soul Calibur 3 og. Ikke at jeg hadde giddet spille det så lenge uansett.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Mystery Detective heter det i Europa iallfall.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Her har vi ei låt. Denne versjonen er ikke fra spillet den egentlig er fra. Hva heter spillet denne låta for første gang dukka opp i? Rekvisitter hvis du klarer å påpeke hvilket spill denne versjonen er fra også, forresten.

Lodin

Der Waaaah
Det er ihvertfall en forferdelig natt å fly omkring å være forbanna på. Også kjent som musikk fra Castlevania 2 Simon's Quest. Det Vaniaet med best musikk ifølge meg.
Hvilke andre spill som har brukt det aner jeg ikke. :logik:

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Riktig det der gitt, minus det med at Castlevania 2 har best musikk (det er nemlig Super Castlevania IV). Ikke så rart at du ikke har hørt den versjonen der egentlig, den er en bonuslåt som bare finnes i musikktesten i Castlevania: Dawn of Sorrow. :p

Det var kjent. Lenge siden jeg har spilt det, så det kan hende jeg er på bærtur, men jeg har lyst til å si at det er fra det undervurderte(iallefall i min vennekrets) Psychonauts.

Nei. Men jeg vil gjerne at du skal ha navnet på spillet, ikke serien det er basert på. Ikke vet jeg om spillet heter Hajime no Ippo i japan, men i europa heter det ikke det. Det skulle jeg kanskje presisert.

Jeg oppgraderer derfor spørsmålet til: Europeiske navnet på spillet som er avbildet. Det er det første i serien.

Lodin

Der Waaaah
Dette er et Deadpool cover. Nevn et spill han har vært med i. Bonuspoeng hvis du vet hvilket spill Udon som står nevnt der har fått lov å leke seg med nylig.

Er ganske sikker på at han er med i Marvel: Ultimate Alliance. Men jeg kan ta feil.

Jeg drømmer om et Punisher VS. Deadpool spill:elsk: