Spillquiz

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Oh yes! Ser at internett ikke er så glad i det, men jeg synes det var krem når jeg var kid. Så værsegod neste.

Beneath a Steel Sky. Fyren heter Foster om jeg ikke husker feil.

Hva kommer det av at det noen ganger står "Player A gouranga'd Player B" i GTAIVs multiplayer og hvor stammer det fra?

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Når du klarte å mose ned en hel rekke med munker etter hverandre i GTA 1 så sto det "Gouranga!" på skjermen. De ble bytta ut med Elvis-kopier i GTA 2. :p

Sier Yeti sin er grei. Det er denne gangen en av mange artige killphrases, denne spesifikt fra når man meier ned noen med kjøretøy.

Var alltid så spennende det. Om du klarte det, fikk du en stor pengebonus, og det var ufattelig tilfredsstillende. Om du bommet på en, fikk du masse politi etter deg.

Litt gøy å jule opp lederen også, så fikk du hele rekka med som ivrige tilihengere som fulgte med over alt.

Det spillet har en evig høy stjerne hos meg enda, i allefall.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Et spill som har en høy stjerne hos meg, er det denne musikken er fra. Hvis noen trenger hint så går det an å nevne at hovedpersonen bruker grønn leppestift.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Ja, ikke sant, gadd ikke fjerne ID3-taggen sånn at folk skulle få hint hvis de trengte det.

Terje

mostly harmless
Gadd ikke engang laste ned sangen, eneste spillet jeg kommer på i farta hvor hovedpersonen har grønn trut er Beyond Good and Evil. Såh.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Rekti.