Spillsamlinger (bilder)

#1
Tenkte jeg skulle lage et emne der vi kan linke til bilder av spillsamlingene våre, i alle fall midlertidig til galleriet (eventuelt) kommer tilbake.

Da passer det bra i disse kjølige tider at jeg starter med å rulle snøballen.

Spill som ligger igjen i Ålesund (har glemt å ta med noen GBA-spill her men pytt-pytt)

Spill i små cover

Spill i store cover

Oppsett (Bongo-trommer, taiko-tromme, PS2, Panasonic Q og diverse kontrollere til den)

MoFo2
 
#2
jeg har skrevet opp alle. Men de ligger på den andre pcen. Så jeg legger de inn i morra.
 
#13
Nei jeg vet det å jeg hater at jeg ikke har de orginalt, jeg har prøvd mange ganger å skaffe meg de orginalt, men det går jo ikke ann!! Noen som har de, å kansje vi selge eller bytte de??
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#15
På samme måte som jeg "mangler" The Wand of Gamelon i Zelda-samlingen min, uten tvil.
 

Sjutten

Piraten fra Sjuttavika
#16
På tide å brife med spillene mine.

SNES-samlingen min. Alt er komplett og i meget bra stand. Når det gjelder FFIII, er det i så perfekt stand som det overhodet er mulig å ha et spill. Chrono Trigger og Secret Of Mana er omtrent like perfekte, men har noen bittesmå feil her og der som såvidt kan sees med det blotte øye.

Edit: Ja, det er to Chrono Trigger spill der. Det ene er kun eske og cart, og det er det jeg spiller. Det andre røres ikke engang.



Japanske SFC og FC spill, pluss FFI til NES. Alt er komplett, selvfølgelig.



Diverse Squaresoft-spill til PS og PS2. FF Anthology Greatest Hits er til salgs, om noen er interresert. Skal ikke ha GH spill i samlinga. Uåpnet, forresten, og det er noen av de andre spillene der også.



FFVII og FFVIII til PC, pluss de beste PS2-spillene mine. Timesplitter 2 mangler, men det kommer på et annet bilde.



Resten av spillene. Det vil si, det er ikke alt. Har omtrent så mange spill til, men de er enten lånt bort eller forsvunnet.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#17
Opprinnelig skrevet av GarlandG@27.08.2004, 01.08
Ja, det er to Chrono Trigger spill der. Det ene er kun eske og cart, og det er det jeg spiller. Det andre røres ikke engang.
93757​
Hva skal du med det da...?
Og, vel... jeg tipper du synes Final Fantasy-serien er sånn passe. Har jeg rett? ;)
Sånn til slutt vil jeg bare si at jeg er veldig glad for at jeg selv gir faen i om jeg har billig- eller fullprisutgaver av spill. Hvis ikke hadde jeg vært så ufattelig konkurs. :p
 
#18
Opprinnelig skrevet av Yetipants+27.08.2004, 09.38-->
<!--QuoteBegin-GarlandG
@27.08.2004, 01.08
Ja, det er to Chrono Trigger spill der. Det ene er kun eske og cart, og det er det jeg spiller. Det andre røres ikke engang.
93757​
Hva skal du med det da...?
Og, vel... jeg tipper du synes Final Fantasy-serien er sånn passe. Har jeg rett? ;)
Sånn til slutt vil jeg bare si at jeg er veldig glad for at jeg selv gir faen i om jeg har billig- eller fullprisutgaver av spill. Hvis ikke hadde jeg vært så ufattelig konkurs. :p
93793​
[/b]
Ta vare på det kanskje... så det ikke blir ødelagt. Det er ganske sjeldent nå for tida...
 
#20
Spiderman pleier å ha et par eksemplarer liggende i brukthylla med PS1 spill.

Verre er det ikke. Ikke et direkte sjeldent spill egentlig.