Spillsamlinger (bilder)

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
#21
Ja, da har jeg tatt meg bryet med å fikse skikkelige bilder.
Det mangler riktignok noen NES og PCspill, men de var for tiden bortreist.



NES. Ja, der er to eksemplar av Excitebike, men jeg har ingen lur forklaring på det.



SNES



N64



Saturn



Dreamcast (Jeg har to eks. av Code: Veronica, men det ene er uten cover)



GCN - Uhorvelig mange spill, men jeg har ikke vært eier av maskinen lenge.
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
#22






PC



Det får greie seg.
 
#23
Ps2 spillene i "racket" og på hylla






PSX spillene mine i boksen "øverst" i bilde






Multi Snes'en som jeg bare har SMW NTSC U/C
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#24
kakarlsen: Makan, eie Saturn og så har du ikke Radiant Silvergun. Fysjom. ;)
Og... KULT DU HAR TO EKSITBAJKER!! </åtteåring-modus>
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
#25
Yetipants: Det er snakk om... err... kanskje bare noen uker. Koster jo ikke akkurat lommerusk.
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
#27
Nei, skal ha den uåpnede utgaven som videogameimports har. Må nok over 3000 da.

Redigert: Wow... De har faktisk solgt det. Det betyr med andre ord at noen har svidd av over 3000 kroner på et spill.
 
#28
Her kommer PS2 spilla. Alle er originale med det er en del Promoer der. 78 teller lista mi. På bildet er det 77 stk. Tror jeg har noen over 80. Skal prøve å ta bilde av resten en annen dag.
 
#33
Opprinnelig skrevet av soppe@21.09.2004, 16.05
Du har over 60 PS2 spill men ikke Final Fantasy X?? skaff deg det. foresten hvor mange memorycard har du?
105810​
4 Memory Card. Spiller ikke så mye :) Tro det eller ei. Er faktisk noen jeg ikke har prøvd enda.
 
#35
Siden tilgang på digitalkamera er lik null for øyeblikket så slenger jeg bare opp min noe ufullstendige IGN-collection (er en del gamle NES- og GB-spill bla. som jeg ikke har fått lagt til enda).

Kjekk Kjekkens spillsamling
 
#36
Opprinnelig skrevet av SulkyIce Dude+29.09.2004, 20.28-->
Opprinnelig skrevet av Outbreak@21.09.2004, 15.59
<!--QuoteBegin-Crizpy
@20.09.2004, 21.36
Er du stinn av gryn??!
105472​


Nei da :) Har vel kjøpt ett spill til fullpris (GTA:VC) Ellers har jeg sikkert anmeldt over halvparten av de.
105802​

Hvor har du anmeldt spill? PS2 magsinet?
110205​
[/b]
Har anmeldt tidligere ja. Men tiden strakk ikke til så jeg har pensjonert meg ;)
 
#38
Har anmeldt tidligere ja. Men tiden strakk ikke til så jeg har pensjonert meg ;)
110656​
[/quote]


Jeg har fått med meg at du har vært anmelder, men hvor anmeldte du spill.

For meg ser det ut som du har anmeldt for Offesielt PS2 magasin norge siden du har så mange promospil ( de blanke. Har et par slike jeg også som jeg har fått)
 
#39
«Dreamcast»-spillene og «GameCube»-spillene.


«Sega Mega Drive»-spillene, «Super Nintendo»-spillene, «PlayStation 2»-spillene (utenom PAL-spillene), «XBox»-spillene og «PlayStation»-spillene (utenom PAL-spillene).


«Nintendo 64»-spillene, Biohazard 4-demo og Freeloader.


Innpakningen til alle konsollene (utenom GameGear fordi den har jeg ikke innpakningen til).