Spillside-emnet.

Les gjennom det jeg så ett par ganger, så ser du poenget.

SG er den fulle, gode melka. Det andre forumet er den halve. See?

Ha-ha. Du er meg en artig en. Nei, slike finurlige saker forstår jeg ikke ...

Kan du forklare det litt bedre?

EDIT: Jeg er glad i deg, Revan.:kos:

EDIT2: Jeg er mer glad i deg, Vanguard. :kos:

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
Kozeloz, det er en ting du må lære her...

Når det gjelder Revan, er ikke alltid logikk en del av bildet. Slik er det bare. :)

:kos:

Ok, jeg skal slutte. Spillegal er den beste spillsida. Eller, har best forum. Men Gamer har mange gode omtaler den og.

men hvorfor betale 5 kr for en brukt halvfull melk, når du kan få en ny full melk for 10 kr?

HAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHHAHAHAAHAHHAHAHA!!!

Det forumet der var vel ingen spillside? Er noe en spillside så fort det innerholder ordet spilling? Finnes det ingen kriterier for hva man kan kalle en spillside? Hvis jeg har en hjemmeside der jeg nevner spilling som en interesse og skriver litt om den, blir den da en spillside? Nei vet du hva, nå kan du dra dit peppærn gror Younes14, det lukter ubrukelig fitte lang vei!!!

SirkusMartin

σῶμα σῆμα
Opprinnelig skrevet av Revan@08.02.2005, 21.10
Herregud så trist forum. Er kanskje ikke rippa, men hvorfor betale 5 kr for en brukt halvfull melk, når du kan få en ny full melk for 10 kr?
174850​
Tidenes jævla metafor :ler:

Opprinnelig skrevet av The Creature@08.02.2005, 21.45
men hvorfor betale 5 kr for en brukt halvfull melk, når du kan få en ny full melk for 10 kr?

HAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHHAHAHAAHAHHAHAHA!!!
174876​

Opprinnelig skrevet av Revan@08.02.2005, 21.35
:kos:

Ok, jeg skal slutte. Spillegal er den beste spillsida. Eller, har best forum. Men Gamer har mange gode omtaler den og.
174871​
Hevder du at spillegal er den beste spillsiden i norge slik den er ut nå?

Det er iallfall bullshit, for det er jo aldri oppdateringer her på spillegal. Er knapt på topp 100-listen. Spillegal, altså.