Jeg bodde i Tyskland da dette spillet kom og husker robotene. Jeg husker også at jeg ble overraska over at det egentlig skulle være mennesker der, så det beviser bare at spillet i seg selv var rasende festlig og at jeg ikke egentlig tenkte stort over hva jeg kjørte på sålenge ting smalt i fillebiter og det fløy metall veggimellom. Mens vi snakker om roboter, I de tyske versjonene av Command&Conquer er soldatene roboter med svart blod som lager en "krzzt"-lyd når de dør.
EDIT: med "dette" tenker jeg på det første spillet, jeg var en god del yngre også. Akkurat dette spillet kjøpte jeg i en bargain-bin etter jeg flytta til Norge og følte ikke samme intense moroa som i det første spillet. Jeg sleit også med den irriterende kjørefysikken i spillet.
EDIT: med "dette" tenker jeg på det første spillet, jeg var en god del yngre også. Akkurat dette spillet kjøpte jeg i en bargain-bin etter jeg flytta til Norge og følte ikke samme intense moroa som i det første spillet. Jeg sleit også med den irriterende kjørefysikken i spillet.