Spilltoppen I: God of War

Nominert av Thinaran

  • Not

    Stemmer: 0 0,0%
  • Ikke spilt

    Stemmer: 0 0,0%

  • Totalt antall stemmer
    1

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
#1
Spilltoppen er endelig tilbake, og vi starter med forfølgeren til det snart Europa-aktuelle God of War II!

Informasjon om avstemning:



Utvikler: Sony Computer Entertainment America
Utgitt: 2005
Plattform: Playstation 2

Regler:
- Avstemningen holdes oppe i omtrent tre dager.
- Kun én nominasjon per medlem.

Grillet - hotprosent (hot/not):
Final Fantasy VII - 3%/97%
Metal Gear Solid - 0%/100%

Nominasjoner (nominert av):
Zelda: Twilight Princess (Morbo)
Star Wars: KOTOR (Mongis)
Warcraft III (Frenzy)
Thief: The Dark Project (oerhört)
Red Steel (Tales)
Vampire: the Masquerade: Bloodlines: (Lodin)
Tekken 5 (Nilo)
Fallout (Maximum)
Elder Scrolls IV: Oblivion (K999)
Silent Bomber (Psylopat)
Super Mario World (Agradula)
Paper Mario (Tutankoopa)
Baldur's Gate 2 (Tobias)
Silent Hill 2 (Cock McBalls)
Super Smash Bros Melee (Gekko)
Jet Set Radio Future (Sancti)
Oddworld: Abe's Oddyssey (GarlandG)
Shadow of Memories (Aquila)
Fallout 2 (AzMan)
Suikoden 2 (Griever)
Under a Killing Moon (sheriffen)
Gitaroo Man (Klaymen)
Canis Canem Edit (Carlito)
Quake (Yetipants)
 
#2
Det er hot, klabert, men ikke så hot som mange vil ha det til. Hovedproblemet for min del var at spillet toppet seg etter rundt en time, med avslutningen av Hydra-bossen. Etter det satt jeg for det meste å lengtet etter de smarte fiendene fra Ninja Gaiden. Hvis spillet hadde gitt meg en eller annen god grunn til å ikke gjennta den samme komboen om og om igjen, hadde det scoret langt bedre hos meg, det ser dog ut som at God of War 2 utfyller potensialet til eneren helt glimrende og jeg må si jeg gleder meg.

Nominerer Twilight Princess.
 
#4
Jeg regner jeg blir en av de få som stemmer Not på denne.
Grunnen til det er at akkurat denne adventure-sjangeren God of War plasseres i, har aldri vært en av de jeg har interessert meg for.
Endeløs, og til tider ganske ensformig, slåssing som fører hovedpersonen fra punkt til punkt i en svært forutsigbar og kjedelig historie. Fantastisk underholdning er det i begynnelsen, men etter rundt 15-20 minutt gikk jeg temmelig lei, og gjennomførte spillet bare fordi PC-en hadde den årlige mensen sin.

Selvfølgelig er Kratos den barskeste mannen i spillverden siden Duke Nukem gjorde sitt 3D-inntog, men all testosteronen og blodet som blir spillt er dessverre ikke nok til at jeg ble underholdt.
Saken er den at jeg bare ikke liker spill som God of War og Devil May Cry-serien.

I tillegg nominerer jeg Warcraft III
 
#5
Er det i det hele tatt mulig å ikke like God of War? Vel vel.

Jeg nominerer Thief: The Dark Project og Outcast.
 

Lodin

Der Waaaah
#7
Blir vel hawt. Var jævla gøy de fire timene det varte. :p
Nominerer Vampire: The Masquerade - Bloodlines.
 
#9
God of War er hot som pokker! OPg jeg slenger på en stor saftig Fallout:D
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#10
Kan ikke si jeg ble overrasket over de to første resultatene i spilltoppen, gitt. Uansett, dette kan bli interessant. Stemte varmt, selv om jeg ikke har spilt det så mye. De første oppdragene var iallfall artige.
 

K999

Keystone State Of Mind
#11
Joda ble Hot på meg også, selvom jeg bare spilte litt hos en venn av og til. Kom meg til siste boss og ga opp.
Ikke noe 9 hos meg, men en sterk 7-8, så den fortjener HOT.

Vil gjerne nominere Oblivion.
 
#12
Er ikke noen storfan av dette, men jeg liker det nok til at det får en hot hos meg. Fint med litt variasjon fra alle J-RPG spillene mine.

Og jeg vil nominere Silent Bomber.
 

Tutankoopa

Ole (オーレ)
#14
Nominerer Paper Mario :)
 
#18
God of War var hot det. Hadde mange små ting som jeg ble irritert over, men på grunn av god kunst og action, samt god grafikk ble det som sagt, hot.

Nominerer Super Smash Bros Melee.
 
#19
Til Yeti: Ikke overrasket over at FFVII og MGS fikk henholdsvis 97% og 100% NOT? Jeg vil påstå det er relativt oppsiktsvekkende, med mindre noen har blemmet med plassering av tallene.

God of War? Brennheit.
 

Sancti

Terrorkatt
#20
Det var underholdende de ti minuttene jeg prøvde det, men så var jeg egentlig ikke særlig edru. Jeg tror ikke jeg tør stemme noe annet enn "ikke spilt" i første omgang.

Uansett, jeg vil gjerne nominere Jet Set Radio Future. :ninja: