Spilltoppen I: God of War

Nominert av Thinaran

  • Not

    Stemmer: 0 0,0%
  • Ikke spilt

    Stemmer: 0 0,0%

  • Totalt antall stemmer
    1

Sjutten

Piraten fra Sjuttavika
#22
Jeg vil nominere Oddworld: Abe's Oddysee
 
#24
Jeg har ikke spilt spillet. Dessverre. :(

Jeg vil gjerne nominere Fallout 2, ettersom eneren er knall bra, men toeren har det lille ekstra.
 
#25
SITAT(Morbo @ 25.04.07, 17.53) 63025
Ingen har byttet om på tallene, og begge spillene er relativt godt likt her på forumet. Dette er den første spilltoppen på leeeenge. Du gjør matten.
[/b]
Jaha, begge spillene er godt likt. Derfor har de en NOT-prosent på 97 og 100? Vær så snill å forklar meg dette. Hvem som helst.
 

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
#26
Matten er at siden dette er første Spilltopp, er den eneste personen som har "ranket" de to spilla meg selv. Det var bare en vits, og du gikk rett i fella. :p
 
#31
Lett ett av de hetteste spillene denne generasjonen (eller forrige hvis du er homo og har oppdatert). Akkurat dypt nok combosystem til at du kan få Kratos til å se ut som supermann / Kurt Nilsen uten for mye trening, uten at du føler det er for ufortjent heller.
Nå er det bare for toern å klare å komme seg ut snart så forblir denna gladlaksen glad.
 
#32
Jeg syntes as God of War var litt kort, men kan ikke si annet enn at jeg nøyt hver sekund jeg spillte av dette spillet. Så dette blir HOT garantert.

Nominerer: Canis Canem Edit (Bully)
 
#33
Hehe, jeg vil gjerne forhåndsdobbelstemme på (les: mot) akkurat det spillet... :argh:
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#34
Jeg nominerer skjerpings for Ally og Quake.
 

Nabbe

Har fin hatt.
#39
SITAT(Thinaran @ 27.04.07, 01.42) 63332
God of War, lett?
Nabbe, din tur. Banning er lov.
[/b]
Da regner jeg med at du uten problemer rundet det på very hard, da, siden du så bastant kan påstå at det er "altfor lett".

Forklar meg gjerne hvordan du så lett som bare det kom deg gjennom klonekampen på slutten. Vær så snill, jeg vil høre.