Spilltoppen LXXXII: Halo 3

Nominert av Uteena


  • Totalt antall stemmer
    39

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
#1
Utsatt to ganger, nå er den egentlig her. Halo 3! Er det no bra?

Informasjon om avstemning:



Utvikler: Bungie
Utgitt: 2007
Plattform: Xbox 360


Regler:
- Avstemningen holdes oppe i omtrent tre dager.
- Kun én nominasjon om gangen per medlem.

Grillet - hotprosent :
Grim Fandango - 100 % hot
Nocturne - 100 % hot
Shadow Hearts: Covenant - 100 % hot
SSX3 - 100 % hot
Grand Theft Auto: Vice City - 98 % hot
Tetris - 97 % hot
Resident Evil 4 - 97 % hot
Duke Nukem 3D - 96 % hot
Eternal Darkness - 96 % hot
Shadow of the Colossus - 96 % hot
Max Payne - 94 % hot
Quake - 96 % hot
The Secret of Monkey Island - 96 % hot
Silent Hill 2 - 96 % hot
Hitman: Blood Money - 94 % hot
StarCraft - 94 % hot
Super Mario World - 94 % hot
Indiana Jones and the Fate of Atlantis - 93 % hot
The Legend of Zelda: Twilight Princess - 93 % hot
God of War - 92 % hot
Crash Team Racing - 91 % hot
Oddworld: Abe's Oddyssee - 91 % hot
Super Smash Bros. Melee - 91 % hot
Heart of Darkness - 90 % hot
Castlevania: Dawn of Sorrow - 89 % hot
Fahrenheit - 89 % hot
Gitaroo Man - 89 % hot
ICO - 88 % hot
Return Fire - 88 % hot
Spyro the Dragon - 88 % hot
Thief: The Dark Project - 88 % hot
Worms 2/World Party/Armageddon - 88 % hot
Under a Killing Moon - 87 % hot
Fallout 2 - 86 % hot
Suikoden II - 86 % hot
Paper Mario - 85 % hot
Shin Megami Tensei: Nocturne - 85 % hot
Star Ocean: Till the End of Time - 85 % hot
Fallout - 84 % hot
Final Fantasy VII - 84 % hot
Vampire: The Masquerade: Bloodlines - 84 % hot
God Hand - 83 % hot
Luigi's Mansion - 83 % hot
Soul Blazer - 83 % hot
Speedball 2: Brutal Deluxe - 83 % hot
Star Wars: Knights of the Old Republic - 83 % hot
Warhammer 40,000: Dawn of War - 83 % hot
Dungeon Keeper - 81 % hot
Deus Ex - 81 % hot
Lego Star Wars - 81 % hot
Call of Cthulhu: Dark Corners of the Earth - 80 % hot
Hotel Dusk: Room 215 - 80 % hot
Jade Empire - 80 % hot
Kingdom Hearts - 80 % hot
Final Fantasy IV - 78 % hot
Ōkami - 78 % hot
Diablo II - 77 % hot
Canis Canem Edit - 76 % hot
Excite Truck - 76 % hot
Warcraft III - 76 % hot
BioShock - 75 % hot
Outcast - 75 % hot
Baldur's Gate II - 73 % hot
Football Manager - 73 % hot
MediEvil - 73 % hot
Halo: Combat Evolved - 72 % hot
Deus Ex: Invisible War - 70 % hot
Jet Set Radio Future - 69 % hot
Tales of Symphonia - 69 % hot
Valkyrie Profile - 66 % hot
Onimusha: Warlords - 66 % hot
Darwinia - 63 % hot
The Elder Scrolls IV: Oblivion - 60 % hot
Tekken 5 - 60 % hot
Halo 2 - 56 % hot
World of Warcraft - 43 % hot
Area 51 - 40 % hot
Shadow of Memories - 33 % hot
Red Steel - 15 % hot
Adventures of Lolo
Gregory Horror Show
Silent Bomber

Nominasjoner (nominert av):
Super Mario Galaxy (justincase)
Phoenix Wright: Ace Attorney: Trials and Tribulations (sortulv)
Twisted Metal 2 (GarlandG)
Contra III: The Alien Wars (Psycho Mantis)
The Neverhood (Klaymen)
Final Fantasy VIII (Dens)
Final Fantasy IX (Crizpy)
The Elder Scrolls III: Morrowind (Revan)
Star Wars: Jedi Knight: Jedi Outcast (Darkstorm)
[eM] -eNCHANT arM- (Yetipants)
Tokimeki Memorial (Griever)
 
D

Deleted member 91

Gjest
#2
Før kavalkaden av "hehe jeg har nettopp funnet ut at VET DU HVA halo3 er egentlig ikke sånn kjempetøff er ikke jeg annerledes!!"-ene kommer inn vil jeg bare så H3 får en stor hot fra meg, for selv om enspillerdelen kanskje ikke er så fryktelig innovativ og historien er litt begredelig og det kun er støtte for 16 spillere i flerspillerdelen, har det fortsatt et bunnsolid gameplay, spennende kjøretøy, gode våpen, Forge, alle flerspillermodusene, og helt vanvittig mye annet greier. Vanskelig å stemme not på noe sånt, rett og slett.
 

SirkusMartin

σῶμα σῆμα
#3
Jeg kommer til å spille dette online hele året. Hvorfor? Fordi det bare er så kult.
 

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
#5
Har bare spilt enspillerdelen, som var ujevn, men utvilsomt mer hot enn not.

EDIT: Hva refererer det tredje alternativet til, egentlig?
 

CockMcBalls

El Sabor Professional
#6
Hot selvsagt. Hadde det skikkelig kult med spillet de første dagene etter at det kom ut med å runde det i co-op, og å lete etter de notoriske hodeskallene. Multiplayeren ble jeg lei av etter svært kort tid, desverre.
 
D

Deleted member 91

Gjest
#8
Det er sånn at jeg *vil* like Halo3 skikkelig, skikkelig godt, og jeg skulle ønske det fenga meg mer, men ... CoD4 er morsommere å spille. :/
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#11
Jeg suger online anywayz.

Men Halo 3 får en ganske lett hot av meg. Som KåkkMacBållz var det godt underholdende å kjøre igjennom spillet i co-op, gjorde det til og med flere ganger på forskjellige vanskelighetsgrader, og samlet skulls. Dette veide opp for den korte tiden det tok å spille igjennom singelplayer delen alene, og alle dere andre har multiplayeren å leke med.
Hadde det vært et "middels" alternativ, hadde jeg nok stemt det, men greit fortjent.

Vehicle seksjonene kan forsåvidt ta seg en muffins.
 
D

Deleted member 91

Gjest
#12
Atte hæ? Kjøretøyene i Halo-serien har jo alltid vært dritkule, og hele highway-seksjonen i treeren er god moro, og jeg elska faenmeg slutten. Warthogen har så festlig fysikk. :$
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#14
Jo, de enkeltkjøretøyene man kan burne rundt i er ganske fete pluss, men de seksjonene med co-op kjøring (en bak gunneren en som kjører) fant jeg kjedelige(re). Spiller man alene er AI`en småubrukelig, og spiller man i co-op ble det fort kjedelig for den som kjørte.
Mine erfaringer, selv om nevnte highway sekjson var bra saker.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#15
Enspillerdelen var så som så, mye det samme som i Halo 1 bare med mye kjipere slutt. Flerspillergreia, derimot, er konge. Bare synd at alle har gått over til CoD4, ikke at det er så kjipt det heller.
 
D

Deleted member 91

Gjest
#16
Er ikke meningen å være kranglete, men jeg kan bare ikke huske en eneste seksjon i spillet hvor man ikke har to eller flere kjøretøy tilgjengelig i co-op. Personlig syns jeg det er mye morsommere å kjøre enn å sitte baki da, så jeg tror vi bare får være enige i å være uenige.

Carlito: Jeg prøvde bare to av bøndene, og jeg spilte alene, men det var ikke noe gøy og derfor er sjakk dritt.
 

SirkusMartin

σῶμα σῆμα
#17
Er ikke meningen å være kranglete, men jeg kan bare ikke huske en eneste seksjon i spillet hvor man ikke har to eller flere kjøretøy tilgjengelig i co-op. Personlig syns jeg det er mye morsommere å kjøre enn å sitte baki da, så jeg tror vi bare får være enige i å være uenige.
Første og andre brett?

Enspillerdelen var så som så, mye det samme som i Halo 1 bare med mye kjipere slutt. Flerspillergreia, derimot, er konge. Bare synd at alle har gått over til CoD4, ikke at det er så kjipt det heller.
Spill med meg da, neger. Om du er litt mer hjemmeværende på dagtid. Halo 1 hadde forøvrig en råfestlig enspiller, og kjøregreia på slutten der var fucking magisk.

Atte hæ? Kjøretøyene i Halo-serien har jo alltid vært dritkule, og hele highway-seksjonen i treeren er god moro, og jeg elska faenmeg slutten. Warthogen har så festlig fysikk. :$
Er du morsom? Sistebrettet er jo bare en pinlig reproduksjon av 1-ern som suger helt enorme mengder penis.

Jo, de enkeltkjøretøyene man kan burne rundt i er ganske fete pluss, men de seksjonene med co-op kjøring (en bak gunneren en som kjører) fant jeg kjedelige(re). Spiller man alene er AI`en småubrukelig, og spiller man i co-op ble det fort kjedelig for den som kjørte.
Mine erfaringer, selv om nevnte highway sekjson var bra saker.
The Ark, er alt jeg sier. Du griser rundt i en tanks med tre til etter deg, pluss et par warthogs, og bare meier ned verden, inkludert en Scarab til slutt. Feteste delen av spillet right there.
 
D

Deleted member 91

Gjest
#18
1. Første og andre brett?
2. Er du morsom? Sistebrettet er jo bare en pinlig reproduksjon av 1-ern som suger helt enorme mengder penis.
1. Jeg mente som sagt i co-op, og jeg syns å huske man har flere warthoger tilgjengelig der. Jeg er ikke bombesikker, så det kan hende jeg husker feil.
2. Jeg trooor vi har hatt denne diskusjonen før i virkeligheta, og da kom vi fram til at jeg digget den fordi jeg ikke dævva og syns den var skikkelig sånn adrenalinpumpende og intens, mens du hata den fordi du dævva og måtte restarte førti ganger fordi du datt for langt bak.
 
#19
Jeg er en kjiping, så jeg stemte not. Dette er fordi jeg ikke liker Halo-serien...
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#20
Martin skrev:
Spill med meg da, neger. Om du er litt mer hjemmeværende på dagtid. Halo 1 hadde forøvrig en råfestlig enspiller, og kjøregreia på slutten der var fucking magisk.
Det er greit, det. Sleng meg en melding på MSN når du er nede for noe bæsj.
Nicholas skrev:
Jeg trooor vi har hatt denne diskusjonen før i virkeligheta, og da kom vi fram til at jeg digget den fordi jeg ikke dævva og syns den var skikkelig sånn adrenalinpumpende og intens, mens du hata den fordi du dævva og måtte restarte førti ganger fordi du datt for langt bak.
Veit du hva? Martin har helt rett. Slutten på Halo 3 ser ut som noe jeg kunne ha driti ut (variere assets? Fuck that, Ctrl+C og så Ctrl+V en hojilliard ganger er veien å gå!), like bra signposta som innsiden av ræva mi, altfor lang, altfor døll, du dauer ikke fordi du dreit deg ut, du dauer fordi du tilfeldigvis kjørte på feil sted og oida der datt golvet ned uff da synd. Likevel er ikke slutten det verste i Halo 3, det er faenmeg den jævla møkka i Flood-kjerra. Den som er ansvarlig for at det brettet er med i Halo 3 har garantert som hobby å betale horer for å bli tråkka på pungen med stiletthæler.