SITAT(oerhört @ 12.05.07, 00.03) 65675
Jeg stemte not!
Spilllet var rett og slett ikke noe for meg, er lenge siden jeg spillte dette nå, men husker jeg fikk skikkelig avsmak når jeg løp rundt i noen kjellere ellerno med noe spøkelser(?) eller hva det nå var. Spillet kom på en tid jeg hadde blitt grundig lei av at alle fps skulle inneholde overnaturlige elementer, og jeg forkastet spillet etter kort tid. Hadde spillet kommet på en tid jeg ikke hadde denne sperren, ville situasjonen muligens vært annerledes, men jeg må basere stemmen min på de inntrykkene jeg hadde da jeg spillte det. Tviler ikke på at det er et glimrende spill.
Edit:
Leste litt på wikipedia, og følte dette traff meg ganske bra:
SITAT
Jeg savner kommentar fra de to som hittil har stemt "not". Kom igjen'a gutta, dette klarer dere å hoste opp noen argumenter for! 
[/b]

[/b]
Spilllet var rett og slett ikke noe for meg, er lenge siden jeg spillte dette nå, men husker jeg fikk skikkelig avsmak når jeg løp rundt i noen kjellere ellerno med noe spøkelser(?) eller hva det nå var. Spillet kom på en tid jeg hadde blitt grundig lei av at alle fps skulle inneholde overnaturlige elementer, og jeg forkastet spillet etter kort tid. Hadde spillet kommet på en tid jeg ikke hadde denne sperren, ville situasjonen muligens vært annerledes, men jeg må basere stemmen min på de inntrykkene jeg hadde da jeg spillte det. Tviler ikke på at det er et glimrende spill.
Edit:
Leste litt på wikipedia, og følte dette traff meg ganske bra:
SITAT
The game's content occasionally drew criticism also, some reviewers feeling that after establishing an excellent premise in stealth thievery the game failed to follow through, with missions too often straying into traditional fantasy fare of dungeons, catacombs and monsters.[14][9][7] Such enemies confused the gameplay for some.[/b]