Spilltoppen

Castlevania: Symphony of the Night (PSX)

• Hot

Stemmer: 0 0,0%
  • Not

• Har ikke spilt

• Totalt antall stemmer
    0

Halky

Veteran bruker ;)
Vel jeg måtte som sist stemme Har ikke spilt.

Og jeg får vel æren igjen til og nominere Mafia: The City Of Lost Heaven :)

Sancti

Terrorkatt
Jeg vil gjerne nominere Jet Set Radio Future...

Jeg vil nominere Half Life.

Edit: Hayaka har vist nominert HL alt.
Vil noen nominere CS Source og CS 1.6 for meg ettersom jeg har brukt opp mine to? original.gif
ja, jeg kan gjøre det.

Jeg vil nominere CS Source og CS 1.6.

Edit igjen: har forresten ikke spilt spillet det er snakk om nå.

Lama: Ka? Listen ser ganske rett ut her borte...

Psycho Mantis: Har ikke spilt valget regnes ikke men i hotprosenten, såpass burde du tenkt ut selv. Dessuten, som Shigsy sa, kan det ødelegge ved at folk stemmer not når de ikke har spilt spillet.

Mongis: Always a pleasure :tommelopp:

Jeg nominerer The Legend of Zelda: Ocarina of Time og Super Smash Bros. Melee.

Edit:

Hvis noen finner noe feil, så er det bare å si ifra, enten på PM eller via å svare her.

D

Doctor Downs

Gjest
Er det noe særlig vits i å nominere toppspill som alle ser ut til å være enige om at er blant tidenes beste uansett?

Har faktisk ikke spillt ett eneste Castlevania-spill utenom noe 2D-greier jeg var så vidt innom på en emulator en gang.

Selv vil jeg gjerne nominere et spill hvis avstemning jeg faktisk er ganske nysjerrig på rasultatet av, nemmelig Shadow of Memories (NTSC: Shadow of Destiny). Til Playstation 2 og muligens Xbox hvis jeg ikke tar helt feil.

Opprinnelig skrevet av Alice@23.03.2005, 20.16
Psycho Mantis: Har ikke spilt valget regnes ikke men i hotprosenten, såpass burde du tenkt ut selv. Dessuten, som Shigsy sa, kan det ødelegge ved at folk stemmer not når de ikke har spilt spillet.
194893​
Greit nok.

Trodde bare folk kunne gi faen i å stemme om de ikke hadde spilt spillet, men siden folk tydeligvis klør i fingra etter å stemme noe, så er jo den "Har ikke spilt"-valget helt OK.

Sancti

Terrorkatt
Hm... jeg bruker min andre stemme til å nominere Monkey Island III: The Curse of Monkey Island

Opprinnelig skrevet av Aquila@23.03.2005, 20.19
Er det noe særlig vits i å nominere toppspill som alle ser ut til å være enige om at er blant tidenes beste uansett?

Har faktisk ikke spillt ett eneste Castlevania-spill utenom noe 2D-greier jeg var så vidt innom på en emulator en gang.

Selv vil jeg gjerne nominere et spill hvis avstemning jeg faktisk er ganske nysjerrig på rasultatet av, nemmelig Shadow of Memories (NTSC: Shadow of Destiny). Til Playstation 2 og muligens Xbox hvis jeg ikke tar helt feil.
194896​
Det er jeg veldig enig i. Selv har jeg nominert Heroes of Might and Magic III, som jeg er ganske spent på hva andre mener om. Jeg synes forsåvidt også at Castlevania: Symphony of the Night var en interessant nominasjon.

Sancti

Terrorkatt
Tja... er det ikke fortsatt spennende å se hvem folket mener er aller best?

Spillegal som representativ gruppe er jo jævlig interessant i seg selv ;)

Sleng opp Panzer Dragoon Orta og Outrun 2.

Opprinnelig skrevet av Sancti@23.03.2005, 20.51
Tja... er det ikke fortsatt spennende å se hvem folket mener er aller best?
194920​
Jo, forsåvidt, men populære spill som Halo og Half-Life vet vi jo at vil få høy hotprosent uansett. Jeg er veldig interessert i å se hvordan litt mer sære spill blir likt blant SGs brukere. Men selvfølgelig, alle må jo nominere det de selv vil. :)

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
Jeg ønsker med dette å nominere NiGHTS into Dreams og Panzer Dragoon Saga. (begge Saturn)