Spillutgivelser 2010

Lodin

Der Waaaah
#61
Rød Død er jeg usikker på. Er blitt utsatt flere ganger pga. utviklerproblemer. :ermm:
Går heller for Alpha Blomsterkål da.
 

Jante

privileged CIS shitlord
#62
Alpha Protocol og muligens Tom Clancy's Uthoring 14: Splinter Cell: Conviction.
 
#63
Er bare Red Dead Redemption som skal i hus på releasedagen for min del. Gleder meg stort til MGS og Alpha Protocol også, men de får nok vente litt. Hadde jeg hatt mulighet til å koble PSPen min på tv hadde MGS fått førsteprioritet.
 

SirkusMartin

σῶμα σῆμα
#64
Kjører nok Alpha (best det blir en Sphincter Cell-beater) og Raudau. Noen som vet noe spess om Sphincter Cell? Jeg hata trynet på forrige installasjon, og ga meg allerede på båten da man plutselig skulle beine rundt og skyte folk og gi faen i sniking. JEG VIL HA SNIKING.
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#67
VIKING

og RIKING

Edit: Og jo forresten, jeg har spilt en del Conviction, og må trekke frem co-open. Den er mye fetere enn singelplayeren, men dessverre litt for enkel. Det hjelper etterhvert som man kommer lenger og reglene mikses opp, og man kan skape actionfylte sekvenser ved å samarbeide godt.
Vanskelighetsgraden skuffer, det har gått i Realistic hele veien, som signaliserer det burde være ganske hardt men det går generelt helt fint.

Uansett spilt nok til å vite at jeg skal game det her i sin helhet når det kommer.
 
#68
Jeg har aldri likt noen Splinter Cell-spill men jeg likte demoen til Conviction veldig godt, ikke umulig det blir kjøp når det går ned til 300-400 spenn.
 

Kilik

Lokal moderator
#69
Alan Wake er fremskyndet ei uke, til 14. mai. Trolig for å komme Red Dead i forkjøpet. No More Heroes 2 er derimot utsatt til 28. mai.
 

Kilik

Lokal moderator
#70
Har tatt en kjapp titt på gjenstående lanseringer i 2010. En del storspill utsatt til 2011, men fortsatt mange godbiter å se fram til andre halvår. I år får vi heller ikke den sedvanlige sommertørken:

APB (PC) - 2. juli
Crackdown 2 (360) - 9. juli
Dragon Quest IX (DS) - 23. juli
Starcraft II (PC) - 27. juli
Castlevania: Harmony of Despair (360) - Juli

Mafia II (PC/360/PS3) - 27. aug
Limbo (360) - August

Dead Rising 2 (360/PS3) - 3. sept
Kingdom Hearts: Birth by Sleep (PSP) - 10. sept
Halo: Reach (360) - 14. sept
Civilization V (PC) - 24. sept
Metroid: Other M (Wii) - September

Medal of Honor (PC/360/PS3) - 15. okt
Fallout: New Vegas (PC/360/PS3) - 22. okt
Fable III (360/PC) - 26. okt
Kirby's Epic Yarn (Wii) - Oktober
Rock Band 3 (Multi) - Oktober
L.A. Noire (PS3/360) - Oktober
Trackmania 2 (PC) - Oktober
Vanquish (PS3/360) Oktober

Call of Duty: Black Ops (Multi) - 9. nov
Assassin's Creed: Brotherhood (PS3/360/PC) - 16. nov
Need for Speed: Hot Pursuit (Multi) - 19. nov
Epic Mickey (Wii) - November
LittleBigPlanet 2 (PS3) - November
Gran Turismo 5 (PS3) - November
God of War: Ghost of Sparta (PSP) - November
Crysis 2 (PC/PS3/360) - November
Donkey Kong Country Returns (Wii) - November
Golden Sun 3 (DS) - November
Sonic The Hedgehog 4 (Multi) - November

I tillegg kommer Move og Natal til høsten og kanskje også 3DS innen året er omme.
 
#72
Aktuelle for meg:
Mafia II (PC/360/PS3) - 27. aug
Dead Rising 2 (360/PS3) - 3. sept
Halo: Reach (360) - 14. sept
Fallout: New Vegas (PC/360/PS3) 22. okt
Fable III (360/PC) - 26. okt
L.A. Noire (PS3/360) - Oktober
Vanquish (PS3/360) Oktober
Crysis 2 (PC/PS3/360) - November

Reach, New Vegas og Fable 3 er must-buy for min del, og de andre virker lovende som bare det. Kan bli en bra spillhøst dette.
 

Drauden

SGs kollektive lillebror
#74
Mafia II er jeg spent på, men tenker jeg venter på anmeldelsene først.
Fallout: Hoover Dam satser jeg alle pengene på, til tross for at ikke spilte Fallout 3 noe særlig.
Call of Duty har jeg ikke spilt ordentlig siden Modern Warfare siden jeg hoppet over World at War og MW2 fordi jeg er så tøff, men i år skal jeg gå med strømmen.

L.A Noire er jeg sikker på at ikke kommer før 2011, ellers hadde det også vært på ønskelista.
 

Jante

privileged CIS shitlord
#75
Må ha:
  • Mafia II
  • Starcraft II
  • Civilization V
  • Fallout: New Vegas
  • Gothic 4
  • Woodcutter Simulator
  • Josefine Skolehjelp: Sikker på sykkel

Sjekkes sikkert ut etterhvert:
  • Call of Duty: Black Ops
  • Assasin's Creed: Brotherhood
  • Fable III
  • Crysis 2
  • Medal of Honor

Hvis det blir 360 på far:
  • Halo: Reach
  • L.A. Noire
 

Lodin

Der Waaaah
#76
Gothic 4 er allerede ute og heter Risen. :ras:

Sånn ellers er det sikkert at jeg skal ha: Crackdown 2, Limbo, Dead Rising 2, Civilization V, Metroid: Other M, Fallout: New Vegas, Fable III, Kirby's Epic Yarn, Assassin's Creed: Brotherhood, LittleBigPlanet 2 og Sonic The Hedgehog 4.
Skal sikkert ha ting som Epic Mickey og, men der venter jeg på anmeldelser.
 
#77
Wow, bare jeg og Lodin hittil som skal ha Dead Rising 2? Jeg gleder meg som en unge til det. Og siden jeg er en unge så er jeg skuffet over at det ikke kommer før skolen begynner igjen :penga:


Ellers gleder jeg meg veldig til Dragon Quest IX, Metroid: Other M, Fallout: New Vegas, Donkey Kong Country Returns of Golden Sun 3. Nintendo har gjenoppstått.
 
#78
Venter på anmeldelser av Dead Rising 2 før jeg evt kjøper det. Raegquitta enern etter ikke så lenge så er litt på gjerdet nå.
 

Drauden

SGs kollektive lillebror
#80
Samme som Sheriffen, men ikke fordi jeg raegquitta. Er nemlig flink i spill jeg.