Spillutgivelser 2010

#21
Det blir en del spill jeg skal ha!

Dette er spilla jeg skal ha så fort økonomien tillater det. Gleder meg veldig til alle sammen.

Final Fantasy XIII
God of War III
Heavy Rain
Red Dead Redemption
Alpha Protocol

Med tid og stunder skal jeg nok ha meg disse også.

Max Payne 3
White Knight Chronicles
Dante's Inferno
Dynasty Warriors: Strikeforce
 

SHDR

Gullmedlem
#22
Bayonetta får 10/10 i Edge, de sier at det er den beste brawleren noensinne, med det beste kampsystemet som i tillegg til å innovere også inkluderer kampsystemene fra alle DMC-spillene pluss NG-spillene. De sier ikke at det er et av de beste spillene noensinne, men hvis det er bedre enn God Hand, så kommer det sannsynligvis til å bli det nye favorittspillet mitt.

Wooooo! GLÆROSSJA!
 

Trench_Rat

Sommerbildene våre
#24
Edge er den nye Famitsu :smugdog:
 

Lodin

Der Waaaah
#25
De ga Tropico 3 en 7 og. Det er lissom bare en ren port av 1 med pen grafikk som fikser ganske mange vesentlige feil ved orginalesn design. Med andre ord syns de Tropico er dritt. :ras:
 

Lodin

Der Waaaah
#26
Haha, Capcom har utsatt Lost Planet 2, Monster Hunter Tri, Super Street Fighter IV og Dead Rising 2. Hvorfor? Fordi alle andre utsatte spilla sine i høst. Blir ikke overasket om en masse andre utgivere velger å gjøre det samme. :qen:
Ægd.
 

Tutankoopa

Ole (オーレ)
#27
Ace Attorney Investigations! Begynner å bli lenge siden sist jeg protesterte på tynne bortforklaringer. Gleder mæ som en onge.

 

Kilik

Lokal moderator
#28
Bra. Heldigvis ser det ut til at 2010-titlene spres noe jevnere utover året enn først antatt. Red Dead Redemption kommer nå i april, Mafia II i sommer og Max Payne 3 til høsten.


2010 ser ut til å bli et spillår over middels:

Ace Attorney Investigations: Miles Edgeworth
Alan Wake
Alpha Protocol
APB
Battlefield: Bad Company 2
Bayonetta
Bioshock 2
Command & Conquer 4
Crackdown 2
Crysis 2
Dark Void
Dead Rising 2
Dead Space 2
Deus Ex 3
Dragon Quest IX
Epic Mickey
Fable III
Fallout: New Vegas
Final Fantasy XIII
God of War III
Gran Turismo 5
Half-Life 2: Episode 3
Halo: Reach
Heavy Rain
I Am Alive
Just Cause 2
Mafia II
MAG
Mass Effect 2
Max Payne 3
Medal of Honor
Mega Man 10
Metal Gear Solid: Peace Walker
Metroid: Other M
Monster Hunter 3
Napoleon: Total War
No More Heroes 2
Okamiden
Rage
Red Dead Redemption
Red Steel 2
Silent Hill: Shattered Memories
Sin & Punishment 2
Splinter Cell: Conviction
Star Wars: The Old Republic
Starcraft II
Super Mario Galaxy 2
Supreme Commander 2
The Last Guardian
Yakuza 3
PHP:
 
#30
Haha, Half-Life 2: Episode 3 ja..Det kommer nok neppe i år.

Alan Wake var forøvrig det spillet som gjorde at jeg hadde lyst på en Xbox 360 ved launch, før det ble utsatt igjen, igjen og igjen såklart.
 

Kilik

Lokal moderator
#35
Episode Three er bekreftet og skal visstnok være den siste og konkluderende episoden. Hvis det ikke kommer i 2010, så tipper jeg Valve har planer om å gjøre om episoden til et fullpris-spill i stedet (les: Half-Life 3).
Husker da Valve første gang presenterte Episode One og så for seg at det var mulig å lansere episoder på nærmest månedlig basis. Nå er det 2-3 år siden andre episode...
 
#37
Jeg vil ha en jævla releasedato i år. Lei av at de bruker tid på TF2 og L4D234 o/
Tviler sterkt på at de plutselig bestemmer seg for å lage HL3.

Ser jævlig fram til MGS:peace Walker. Irriterer meg litt at det ikke ble laget til PS2 mens de først var i gang.
Love box. <3
 

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
#38
At episode 3 faktisk blir gitt ut en gang tar vel de fleste for gitt, men noen dato har vel aldri blitt satt. Selv tipper jeg det er to årsaker til dette, den første at de har malt seg opp i et hjørne med storyen, andre at de venter på å gjøre ferdig Portal 2 siden de må prøve å one-uppe Orange Box for å skrape sammen stilpoeng.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#40
Skulle du ikke påpeke at Source er det samme som Quake 1-motoren altså?