Splinter Cell: Double Agent [X360]

#21
Nå vet ikke jeg hvordan GRAW er, men server-problemene skyldes populariteten til demoen. Tror ikke det blir noe stort problem nå lenger, for Ubisoft må da ha gjort noe.

Meeen, spillet er ute i dag, så vi får høre fra de som har kjøpt det.
 
D

Deleted member 91

Gjest
#22
SITAT(Rævan @ 20.10.06, 17.20) 29506
Meeen, spillet er ute i dag, så vi får høre fra de som har kjøpt det.
[/b]
Det ... er nok meg, det. :$ Nyåpning av Platekompaniet fikk meg til å glemme krava jeg sto på, så jeg plukket det opp for 499,- kronasjer. Ikke spilt på Live helt ennå (skal prioritere singleplayeren til litt utpå kvelden, tror jeg), men kan rapportere inn så fort jeg har.
 

Kilik

Lokal moderator
#26
9/10 fra Kristian Reed som ikke var særlig begeistret for Chaos Theory, men at det tar tid å lagre/loade virker svært irriterende.
Spent på hvordan Xbox-versjonen som kommer i neste uke ender opp. Den er i motsetning til 360-versjonen laget av det originale Splinter Cell-teamet i Montreal og har eksklusiv mulitplayermode og missions.
 

Kilik

Lokal moderator
#28
Det som er eksklusivt er en ny Spies vs. Spies online mode, 15 co-op missions som er spillbare offline og alternativ slutt på singleplayer-delen.
 
#31
Ville ikke satset på det før det ble offisielt bekreftet, og det står iallfall ikke oppført på lista til Xbox.no.
 
#32
Spilte demoen for litt siden, og det tok laaang tid å komme inn på server. Faktisk så kom jeg ikke inn på server.

R det slik i spillet?
 
#33
Jeg har faktisk ikke kommet inn en gang siden jeg lastet ned demoen. Eller jeg kom inn to ganger, men verten forlot selskapet med en gang.

Hva er det jeg gjør feil? Jeg har lyst til å spille!!! :grine:
 
D

Deleted member 91

Gjest
#34
Jeg redigerte emnetittelen litt, ettersom spillet nå er ute og sånt. Ser bare teit ut med to emner uansett.

Såh, noen andre på SG som skal skaffe det iløpet av morgendagen? Send meg isåfall en beskjed på Xbox Live pronto (gamertaget mitt er Nicholololas), så skal jeg legge dere til i Spillegal-squaden. Jeg tror ikke det går an å ha flere enn seks medlemmer, i tilfelle flere skaffer seg det så er det førstemann til mølla som gjelder.
 
#37
Ettersom du stiger i ranksystemet, får man muligheten til å bruke nye gadgets og skins. Hva vil det si? Hvordan er de nye skinsa? Hvilke nye gadgets? :hm:
 
#38
Skaffet meg spillet og må si jeg er fornøyd. Multiplayer delen synes jeg har blitt mye bedre og balansert enn tidligere. Ellers kan jeg si så mye som at serverproblemene jeg hadde med demoen ikke har vært tilstede på selve spillet. Går også mye raskere å få samlet nok spillere til kamper enn før. Er i tillegg en mulighet å sette opp bots på mercs.

Uten å avsløre for mye er gadgets ulike granater osv du åpner.

Har ikke møtt noen nordmenn enda da...
 
D

Deleted member 91

Gjest
#40
Hvorfor er du så opptatt av skinsene? Det er bittesmå variasjoner på kisene du styrer i multiplayer. Har unlocka ett spy-skin, og den eneste forskjellen er at han har litt flere blå lamper og mer spandex på seg.



... Og skulle ikke du kjøpe det idag?