Splinter Cell: Double Agent [X360]

#41
Nei, jeg bare lurte jeg.

Skal linke demoen idag med noen kompiser, håper at de blir med og kjøper spillet til neste helg. :)
 
#42
er så sikker på du ikke kjøper dette spille Rævan.
 
#44
Jeg og to kompiser spilte demoen på System Link i kveld, og det var veldig gøy. Vi startet med å spille jeg mot de to, jeg var spy og de mercs. Jeg vant med 11 sekunder igjen. ^^

Neste runde var han ene kompisen min spy, og neste der igjen var han andre spy - ingen av dem klarte det, så jeg fikk ikke så stor utfordring som merc. Fant ut at drone og granade er megaeffektivt i små korridorer og tunneler som bare spionene kan klarte inn i. Jeg vet ikke om synet av en drone er litt skremmende, for kompisen min stod helt stille da jeg sendte en drone inn til ham..

Neste runde igjen spilte vi co-op, som de likte bedre. Vi prøve den letteste varianten først, og vi klarte å laste ned over 2000 %, og drepe mercsene et par ganger. Men på den vanskeligeste graden, da slet vi! Veldig morsom multiplayer, og jeg skal ha hele spillet. Denne banen er kjekk, men det er sikkert noen kjekkere. Jeg har ikke testet hvordan det er å hacke main power generator enda, fordi det ikke går i demoen. Hvordan påvirker det gameplayet på multiplayeren, dere som har testet? Fortsetter mercs å lete etter spies, eller går de bare for å skru på strømmen igjen?

:D

SITAT
You might unlock a suit that increases your health or stealth. You might get a Frag doll spy suit or a Rainbow Six suit (yes, indeed!). It's all about experimenting and exploring. [/b]
Les her.
 

Endre

Ødela forumet
#45
Jeg har spilt en del multiplayer nå, og synes det er dritfett. Har spilt mest som spion, siden ... øh, de har så jævlig mange fete kontekstsensitive bevegelser, som å slenge seg utfor vinduskarmer, hoppe gjenneom vinduer, klatre i stålrør og bjelker, henge i taket fra beina og hacke, klatre rundt i sjakter/ventilasjonssystem osv.

Alle bevegelsene til spionene er også så jævlig smoothe, det er så lett å komme seg fra sted til sted. Det har bare skjedd et par ganger at jeg ble litt frustrert over å ikke komme meg dit jeg skulle, men det var nok mest fordi jeg ble så jævlig stressa.

Kjøp deg det, Revan, så kan vi spille på Live.
 
#46
Skal forhåpentligvis kjøpe det til helga. Da kan du, Nicholas og jeg spille litt? Hvilket map er kulest da synes du? Hvor mange er det? Hvor store er variasjonen? Liksom, går det fra jungel til museum, til isdekket landskap? :p

Tenker selvsagt på multiplayermaps nå.
 

Endre

Ødela forumet
#47
Det er vel åtte brett, men du starter ikke med så mange. Jeg liker alle, egentlig, men synes Blackwing, Motorway 90 og Terminus er de feteste nå.

Alle brettene har samme stil, urbane og "realistiske" omgivelser i form av et fengselskompleks med en del andre bygninger rundt, et slakterhus, en båt som ligger til land osv. Det som gjør det spennende er alle småtingene på brettet, og hvordan man kan bruke de. For eksempel alle de overdimensjonerte sjaktene man kan skjule seg i, stålrørene man kan klatre opp, bjelkene man kan henge langs, alle kassene og ting man kan hoppe opp på som spion, og hvordan spillet mellom skygger og lys er viktig for om man ser/blir sett.

Det som gjør det mest moro er spenningen. Som vakt prøver man å få fatt på de jævla spionene, finne ut hvor de er så fort som mulig, jakte de ned hvis man ser de. På samme tid har man det alltid i bakhodet at noen kan snike seg opp bak deg, og ta kvelertak. Jeg har i alle fall det. :D

Som spion er man livredd for å møte vakter face to face, men vil heller finne gode veier dit man skal uten å bli sett, og skjulte steder man kan hacke fra. Og når man først møter noen, er det så jævlig fett å utnytte omgivelsene til å komme seg unna fort som faen. Du hører skuddene smeller i sjakta du akkurat fikk kastet deg inn i, eller er sjeleglad for at du akkurat ble omsvøpet i mørke når du kastet deg fra en plattform til en stolpe, i flukt fra en soldat.

Uten at jeg vet hvordan det føles å være Spider-Man, så tror jeg ikke følelsen er så langt unna det å være spion. Kjøp spillet!
 
#48
Du skriver at man ikke starter med åtte brett.. Er det slik at man får flere brett etterhvert som man stiger i rank? Dette hørtes litt kjipt ut.. gjelder dette System Link og?
 
#49
Shit Endre, nå fikk jeg nesten lyst til å kjøpe spillet og spille det over Live.
Har aldri vært fan av singelplayer snikespill, men over nettet kan det virke kult. Må nesten laste ned demoen og prøve det først gitt.
 
#50
Eh.. demoen er litt vanskelig å komme inn i, så ikke døm spillet med en gang er du grei. Vet om mange som har gjort det. Jeg har spilt demoen myyyye siden den kom ut, og jeg skal fort forklare deg reglene i tilfelle du ikke kan dem. :p

Spies skal hacke seg innpå en av fire dataterminaler på mapet. Du tar frem "våpenet" ditt, altså dette hacking-devicet, med Right Trigger. Man har ikke noe våpen, men det gjør egentlig ikke så mye, vil du finne ut etter hvert.. Hacking-devicet kan knuse ruter, ta ut lys, åpne dører og gjøre mercsene ukonsentrerte i en periode. Jo nærmere man er det man skal hacke, jo fortere går det. Jeg anbefaler deg å ta en titt på videoene som er der, som skal hjelpe deg. Du finner dem på menyen et sted. Det er mulig å hacke mens du henger i bjelker i taket, husk det! Og hvis du må avbryte hackingen, så gjør ikke det noe, for du har med deg alt du har hacket helt til du dør, eller har hacket ferdig og går til spawn point.

Når det gjelder mercs eller UPSILON force som de heter.. drep alle spioner du ser. Spioner i bevegelse blir utringet med en hvit strek. Man har tilgang på EMF Vision, som ser elektrisitet i bruk. Som hacking devicet til spies. Bruk granater ofte, for de er effetive! Og Drones selvfølgelig, for å finne spioner inni sjakter.

Lykke til. ^^

Hvordan i helvete hoster jeg Versus match på demoen? :eek:
 
#51
Nå har jeg bestilt spillet hos AbsoluttSpill.no. Får det nok om noen dager. Jeg gleder meg. B)
 
#52
Runna singelplayern idag. Jeg synes den var litt kort. Men spillet i seg selv var bra. Det holdt meg fanget fra start til slutt.. Og litt irriterende slutt
 
#53
Jeg vet ikke om det er fordi jeg bare har en måneds Live eller om internettet mitt feiler, men jeg har stooore problemer med å spille demoen på Live. Jeg skal kjøpe meg fullversjonen.. mulig å hoste der eller? :D
 

Endre

Ødela forumet
#54
Tror det bare er demoen som er dårlig, Revan. Sånn var det i alle fall for meg.

I fullversjonen er det sånn at man hoster sin egen match hvis det ikke finnes en på samme brett akkurat da.

Og det med brettene ... Man får de enten etter hvor mye man spiller, eller hvilken rank man har (vet ikke). Det går i alle fall fort å få brettene, jeg kjøpte spillet i går og har alle nå.
 
#55
Spilte demoen på Live med to gode kompiser for litt siden, og det var en utrolig fet opplevelse. De to og jeg var på lag, spies, mot tre mercs selvfølgelig. Vi fikk til samarbeid, hvor han ene distraherte mens de to andre hacket.

Endre, hvis jeg skal spille med dere.. jeg tviler ikke på at dere er bedre enn kompisene mine, men blir det slik at alle er ego og bare vil hacke fortest mulig? Eller blir det faktisk litt samarbeid? ^^
 
#56
Når vi spilte i går, samarbeidet vi mest på den måten at vi healet når det trengtes, fortalte hverandre hvor fiendene var, og evt. gikk sammen og hacket / angrep og slo ut fiender sammen. Men ellers er det kanskje ikke så mye rom for samarbeid, da man ikke har direkte våpen å bruke.
Errrr, men det funka veldig bra sånn vi gjorde det, synes ihvertfall jeg. Vel, som regel.

Opplevde et par ganger at både jeg og Endre begge hadde hacket og skulle tilbake basen, og da ble det rett og slett førstemann levende tilbake. :)
 
#57
Er det mulig å heale hverandre, altså? Hvordan gjør man dette? I demoen har jeg sett en Power Generator på Motorway 90 mapet, men den er ikke mulig å skru av ved å hacke den. Hvordan reagerer mercsene på at man skrur av den? :p
 
#58
Hvis du er agent, så kan du ta med deg en sprøyte på tre skudd, som du kan heale deg selv eller andre med. Ganske nyttig.
Hvis man skrur av generatoren, skrur de den på igjen når de får mulighet, er vel om de ikke er opptatt med å hindre deg i å hacke, antar jeg. Ikke helt sikker.
Men helt ærlig, så merker man ikke om de er på eller av like mye på alle stedene (ihvertfall ikke jeg), og noen ganger er det faktisk ikke en kjemefordel uten lys som agent. Kan bli vanskelig å finne veien for de også, selv med "nightvision".
 
#59
Kom på noe jeg har lurt på en stund nå: Hvilke forskjellige gadgets kan Spies og Mercs velge fra kistene ved spawn points?
 
D

Deleted member 91

Gjest
#60
Øøh ... Mercenaries har ikke noen gadgets, de er bare utrustet med en granatkaster under maskingeværet, og tre små flyvende kamera-dingser som kan selv-destrueres. Spionene har flashgranat, røykgranat, syringe (for å heale deg selv eller lagkamerater) og sånne beacons du kan droppe rundt omkring som simulerer hjerterytme (ettersom alle mercenaries hører en høy hjerterytme hver gang de kommer innenfor 10 meter av en spion).

Nåh, stikk og les en IGN-anmeldelse eller noe. Det er basically tre sider med detalj-runking uansett.