Splinter Cell Double Agent

Hei...
Jeg kjøpte dette spillet i går etter å ha prøvd det på en X-Box 360 hos en venn, men må si jeg ble overrasket da jeg satte på spillet å så det "lagget" Virker som det kjører på rundt 25 FPS eller noe... på Xboxen synes jeg det gikk helt glatt... Men den er heller ikke så detaljert som på PS3... PS3 har noen få endringer på ting å tang, ikke mye men f,eks den ledningen man skjærer av helt på begynnelsen er blitt litt ekstra på PS3 med et kontrolpanel der av noe slag. Kan hende det er grafikk forskjellen som gjør det... eller at man kan fikse det med en Firmware, nedlastning eller noe...

Noen andre som har lagt merke til dette? eller vet om det vil bli fikset... er ikke mye men forskjellen er litt små irriterende... bedre at det går glatt enn at det er for bra detaljer en PS3 klarer (om det er det som er problemet)

Beklager skrivefeilene... Har det litt travelt

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Har lest litt om dette på blant annet Eurogamer, og de klagde over mye av det samme. Det virker som om Ubi har slurva med porten, rett og slett. Sørgelig og utilgivelig, men dessverre sant.

Lodin

Der Waaaah
Bedre enn PC-porten som i praksis krevde skjermdrivere som ikke engang var i betafasen når det ble gitt ut. Både Nvidia og ATI ga heldigvis fort ut noe rask for å ordne det. :p

Og denne konverteringa går vel inn i rekken sammen med de andre elendige konverteringene til PS3? :D

Følte bare for å provosere litt, beklager.

Lodin

Der Waaaah
De elendige konverteringene til Ubisoft generelt. Bare se på rasket de har gitt ut til Wii så langt. :wth:

Far Cry til Wii har verre grafikk enn tilsvarende versjoner på Xbox, GC og PS2.

Endre

Ødela forumet
Hvis jeg forstod emnestarter rett, så var spørsmålet om det er det "ekstra detaljnivået" som gjør at PS3-versjonen hakker osv? Jeg er ganske sikker på at PS3-versjonen faktisk har et lavere grafisk detaljnivå enn 360-versjonen, og den dårlige frameraten kommer da bare av, som de andre allerede har sagt, at dette er en slapp port.

Jeg tror dette vil være en trend en god stund fremover ved multiplattformutgivelser, når 360 blir brukt som hovedplattform og PS3-versjonen blir en port av den, spesielt fra Ubisoft. :$

Redigert:
Opprinnelig skrevet av Eurogamer+-->SITAT(Eurogamer)
Things are rubbish even before you start, as once-smooth load-screen cinematics shudder and crackle distractingly. In-game, your first task is to infiltrate a geothermal plant in Iceland: on Xbox 360, there's barely a frame missing; on PS3, the frame rate's dipping below the surface of acceptability before you've even climbed out of the water. Were this because the game was trying for 1080p it might be understandable, but Double Agent runs in the same 720p resolution on both consoles. Glitches, like the aforementioned gunshot mentalism, do little to convince you of the game's composure.[/b]
<!--QuoteBegin-IGN

Graphically, the game looks good, but falls short of the detailed display Sam saw on Xbox 360 last year. Players who ran through the paces in Microsoft-land will notice a slower framerate and the loss of a few small details (things like a smaller quantity of fights during the prison riot, different textures on character close-ups and no goggle-toggle when tossing on Sam's specs).

SITAT(Lodin @ 14.04.07, 00.56) 61030
Far Cry til Wii har verre grafikk enn tilsvarende versjoner på Xbox, GC og PS2.[/b]
Det er jommen godt gjort, siden Far Cry aldri kom til verken GC eller PS2.

SHDR

Gullmedlem
Uansett er det godt gjort av UbiSoft når Wii-en utvilsomt er kraftigere enn Xboxen.

Se "portene" av SpøkelsesRekognosanse: Fremskrittsherjer til PC, Xbox(?) og PS2 for andre gnistrende eksempler på hva Ubi *egentlig* mener når de sier at de "støtter en plattform". Et annet festlig eksempel er Medal of Honour: Vanguard. Tror EA må ha børstet støvet av lisensen til Quake 2-motoren, for makan til møkk har jeg ikke sett i denne eller den forrige konsollgenerasjonen, gitt.

Ah, og til vår kjære OP: Hvis du kjøpte PS3 for å spille multiplattformspill tror jeg du, som så mange andre, kommer til å ønske at du bare hadde satt fyr på de 6000 kronene heller enn å gi dem til Sony. Viva!