Splinter Cell: Double Agent

Endre

Ødela forumet
#1
Er det mange som har skaffa seg dette? Regner egentlig ikke med at noen er med i dag, men si i fra om dere er med på litt spilling senere i uka.
 
#2
Jeg kommer absolutt til å kjøpe meg dette spillet til neste helg. :) Så da er jeg med. Gidder du å forklare hvordan squad-greiene fungerer? Seks personer i en squad, skal de da altså spille mot hverandre? For da kan ikke en squad utfordre en annen, for det er bare 3 vs. 3, ikke 6 vs. 6. Bare de beste får spille eller noe?
 

Endre

Ødela forumet
#3
Det er bare jeg og Nicholas som er med i squad-en sammen, men regner med at det fungerer sånn at squad-en enten kan øve sammen, og fordele seg over to lag, eller være tre stykker som spiller mot en annen squad på Live.
 
D

Deleted member 91

Gjest
#4
Jepp japp, Double Agent er en såpass forbedring på de tidligere spillene at det får Nicholas' Seal of Approval. De har tatt konseptet fra Pandora Imorra og Kaos Teoris multiplayer og hakket hastigheten opp et par hakk, gjort spionene litt svakere, og generelt sett balansert ting mye bedre. Aggro spioner ikke lenger noe problem, ettersom de ikke lenger har noen reelle skytevåpen å angripe med. Jeg sier ikke at det er umulig for spioner å ta overtaket, men hvis de skal gjøre det, så må de faktisk spille ... spionete. Og det er bra vøttøh.

Jeg spiller vanligvis nårsomhelst egentlig, med mindre jeg jobber (mandag og torsdag), og da er jeg med fra halv ti-tiden på kvelden. :)
 
#5
Stealthy var ordet du lette etter. :p

Nicholas.. jeg må jo nesten kjøpe dette spillet nå uansett, for nå spiller du ikke så ofte Call of Duty 2 eller Halo 2 lengre?
 
#6
Etter sånn ca. en time rundt i byen i kveld, en søndagskveld, fikk jeg faktisk tak i spillet.
Har spillt litt nå, men ikke klart å unlocke nye brett, kun noen skin.
Vil spille mer utover uka, ettermiddager og kveld.

Er dessuten lovet plass på Spillegal-SQUADEN! :D
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#10
Jeg tenkte bare å være førstemann til å skryte av at jeg tok Shawshank Redemption-referansene på andre brett. :D
 
#12
Okay.. jeg kjøper sannsynligvis spillet i morgen. Folka som er med til nå er Endre, Nicholas, CockMcBalls, Yetipants, Alex, Uteena og me.. hey, det er seks stykker det! :eek: Hvordan skal vi gjøre dette? Jeg er veldig interessert i å joine squaden deres, og jeg har skills.. meeen. Hmm.
 
#13
Hurra! Jeg fikk registrert meg for en Live Gold-konto og spilt i ca. 10-15 minutter før skjermen plutselig ble grønn. Maskinen reagerte ikke i det hele tatt, så jeg skrudde den av og på igjen.

RED LIGHT OF DOOM!

Og før dere begynner å spørre meg om jeg har gjort ditten og datten - jeg har prøvd å plugge ut alle kabler, latt den hvile og prøvd å starte den uten HDD-en i, uten hell. Verken maskinen eller den superdigre kolossen av en mursteinstrømforsyning fikk sjangsen til å bli noe varm.

:(
 
D

Deleted member 91

Gjest
#14
Bare sånn for aller sikkerhets skyld: Det var tre av de fire lampene som blinket rødt, ikke alle fire, sant? :(
 
D

Deleted member 91

Gjest
#16
Aww. Tough break, man. Som jeg sa på bomba, stikk innom stedet du kjøpte den før du ringer, bare for å sjekke om de kan gi deg en ny på stedet. Kanskje du har flaks. Sånn ellers burde det ikke ta mer enn to uker før du sitter med en ny en i fanget. :)

Og, siden det er OD-dagen imorra er det skolefri, så jeg skal selvfølgelig sitte oppe hele natta og spille. Hvem vil være med?


Editor, krigsguden: Jeg og Yeti skal ihvertfall spille. Endre? Anett? Alex?
 
#17
Jeg med nårsomhelst egentlig, fra neste uke. Har lekser til i morgen og cup i helga, men regner med at jeg blir med på søndag. Klokka.. åtte eller noe da?
 
#19
Og hvis vi får en server full av Spillegale, så må alle bytte lag etter hver runde. Spy en runde, merc neste liksom.