Splinter Cell: Double Agent

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#21
HÅHÅ! Stor komikk, dere.

Uansett, jeg er med på en runde i kveld, bare jeg får gjort litt lekser og sånn først.
 
#22
Jeg er fristet til å være med selv i kveld, men det kommer ann på om jeg får gjort ferdig leksene som skal leveres i morgen..
 
#23
Pro Evolution Soccer 6 er visst ikke så bra til Xbox 360 som jeg hadde trodd, så da har jeg litt penger til overs som jeg tenkte å bruke på dette, så jeg tenker jeg kan bli med på spilling fra neste uke og utover.
 
#24
Helvete, da er vi oppi ni stykker her! Uteena, Endre, Nicholas, Yetipants, CockMcBalls, Alex, Joni og Agahnim! Regner ikke med at alle kan hver kveld vi avtaler å spille, meeeen.. hmm. :p

Godt det er interesse rundt spillet, hvertfall til GoW, RSV og CoD3 kommer. Da går nok Nicholas over, hvertfall!
 
D

Deleted member 91

Gjest
#25
Nja, ikke si det. Jeg spilte jo Chaos Theory i lang tid etter release. Splinter Cell-multiplayeren er såpass unik at det fortsatt er mulig å spille det selv om man har GoW, RSV, CoD3, etc. Og hold kjeft Revan.

Såh, noen med akkurat nå? Yeti? Endre? *sukk* ... Revan?
 
#26
Jeg er da for faen alltid med. Meeen.. må gjøre en liten lekse her, så jeg skal reporte back innen noen minutter. Får se hvor mye jeg gidder å gjøre av leksen.

Eller, glem det. Er med hele søndag fra klokken seks-sju. Jeg lover denne gang. :) Skal ikke svikte deg!
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#27
Måtte se SOS Barnevakten sammen med dama (okay, så liker jeg også å se det), så det ble prioritert i kveld.
 
#28
Okay, dere. Nå har jeg fått en fungerende '360 i hus, og er ganske hypp på å spille mot SG-ere i helgen. Nevn et klokkeslett, så er jeg der.
 
D

Deleted member 91

Gjest
#29
Greit, nå erre søndag, og selv om Revan ikke kommer før "seks til sju", så betyr jo ikke det at vi andre ikke kan tillate oss litt Splinter Cell i smug. Hvem er med i nå-tiden?
 
#30
Jeg beklager, men jeg kan ikke ta på meg noe skyld, og jeg bryr meg ikke om du blir sur, Nicho. Finaler, forsinket buss og ferje og annet faenskap gjorde at jeg nettopp kom hjem.

Skal spille litt med en kompis nå.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#32
Ja, du var så "ikke god" at dere gruste Are og meg på det ene brettet som vi på forhånd hadde sagt var vektet mot spioner og dermed ble seende ut som tullinger. :p

Jeg er med, bare si ifra i litt god tid.
 
#33
Je, Nicholas eier alle...

Gøy om vi får med noen flere, kanskje vi kunne prøvd litt co-op? Vet ikke hvordan det funker da. Ellers var sånn som i går gøy, kan bare bytte på lagene og brettene innimellom og prøve å få det litt rettferdig. :)

EDIT: Ja, tid. Spiller gjerne sånn at jeg kan logge ut rundt 11 en gang.

EDIT 2: da ble det visst ikke noe, så jeg titter litt på TV i stede.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#34
Co-op er bare botmatch, egentlig. Ikke så veldig artig, men man får jo achievements for det. :p

Og dessuten så dengte vi dere ved flere anledninger i går, så kom ikke her. :D
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#36
Det ble deng som merc, og det ble deng som spy. Artig. :D
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#38
Kjør nettverkstest i System-blade-en, hvis det står "Strict" eller noe annet enn "Open" på NAT-rubrikken, da sitter du bak en brannmur som ikke gir kassa di full tilgang til nett. Finnes guide på Xbox.com.