Shadar:
Multiplayer over nettet generelt sett er tamt, kjedelig og ødelegger spillet pga null logikk og taktisk sans. Men, det er dette du har klanbevegelsen for.
Skaff deg en klan, tren regelmessig med dem og kom på samme "spilletone", så garanterer jeg deg dette; multiplayer via nett eier. Hva hadde Halo på PC vært uten multiplayeren?
FarCry endte opp som enda ett "middelmådig" spill, med supre muligheter for en genial flerspiller-del.
Hva skal du gjøre når du er ferdig med singelplayer modusen? Spille igjennom det på nytt? Trene "skillsa" dine opp mot det uendelige, for å vise hele verden hvor flink du er mot botene?
MGS2 kunne faktisk ha vært ganske kult med en multiplayer del, der du skal lete opp motstanderen via spor han følgelig må etterlate seg på sitt eget oppdrag, som da kan være å overleve så og så lenge over "random generated" waypoints?
Multiplayer delen for meg er ofte alfa/omega når jeg skal velge ett spill. Men om jeg måtte ha valgt mellom disse to/tre titlene, så måtte det nok ha blitt MGS2. Litt overdreven story-bruk, men det havner glatt i lista over klassikere som er verdt å huske.