Splinter Cell: Pandora Tomorrow [Xbox, PC]

#1

- - Tatt fra Xbox.com - -


Rart, jeg fant inget enme om dette spillet her i spill seksjonen.

Jeg trenger kanskje ikke å sette meg ned her å skryte dette spillet opp i skyene, har dere sett bilder/filmer fra spillet vet dere akkurat hva jeg snakker om uansett.

Men, har litt lyst til å fortelle litt forde, for eier du noen av konsollene så er dette et spill du nødig vil gå glipp av..

Single player på Pandora Tomorrow har jeg spilt litt på, og det er like bra, hvis ikke bedre enn Splinter Cell. Litt lettere, som er bra for de som ikke er like ærfarne med sjangeren/serien, mens det er vansklighetsgrader å velge mellom.
Kanskje litt likt til tider, men hvis man tenker over det, er det jo bare bra.

Som dere ser, her har vi et enormt spill, som man kan ha mange timer morro med.

Men, det stopper ikke der. De har lagt til en multiplayer mode, som til tider er enda bedre enn single player. Det er helt rått satt opp, bra balansert, utrolig bane-design osv.


Single Player:


Sam Fisher med Night Vision.


Lys effektene er utrolige.


Multiplayer: (Xbox Live / System Link)


Her spiller man som vakt i First Person View.


En Shadownet Spy har tatt en vakt rundt nakken, mens en annen vakt lurer bakfra.
 
#2
Hvis dette er bedre enn Splinter Cell skal jeg vurdere å kjøpe det, særlig multiplayer delen virker spennende. Men er sterkt tvilende siden jeg syntes originalen var møkkakjedelig.
 
#3
Har xbox versjonen.
de som ikke likte den første vil heller ikke like denne.Har spilt 5-6 missions og synes denne er topp,litt lei av å spille sekvenser om og om igjen til det uendelige da......
Multiplayer/online delen synes jeg var skuffende greier både gameplay og graffikken skuffa big time.......men Rainbow six og Halo er konge på den delen så det gjør ikke noe.
Vet ikke hvordan Gamecube versjonen blir men Ps2 versjonen ville jeg styre langt unna.
 

CockMcBalls

El Sabor Professional
#4
Jeg var storfan av originalen, og skal selvsagt ha dette. Multiplayerdelen ser ut til å være noe av det feteste man får på live nå, så det gleder jeg meg stort til.
Men så var det disse pengene da! :angry:
 
#5
for min del er dette et "kanskje spill". får se hva anmelderne sier om GC versionen.noen som vet om det kommer multiplayer til GC versionen?
 
#6
Opprinnelig skrevet av GameOver@30.03.2004, 13.23
Har xbox versjonen.
de som ikke likte den første vil heller ikke like denne.Har spilt 5-6 missions og synes denne er topp,litt lei av å spille sekvenser om og om igjen til det uendelige da......
Multiplayer/online delen synes jeg var skuffende greier både gameplay og graffikken skuffa big time.......men Rainbow six og Halo er konge på den delen så det gjør ikke noe.
Vet ikke hvordan Gamecube versjonen blir men Ps2 versjonen ville jeg styre langt unna.
Gameplayet i multiplayer er jo genialt. Banedesignet, oppdragene du får er jo helt rått. Vel balansert mellom å være vakt og å være spion.

Og grafikken kan vel da faen meg ikke ha så mye å si? Den er akkurat bra nok, og fysikk motoren er jo strålende. Skyggeleggingen er jo genial også, noe den må være på et spill som dette..
 
#7
Jeg synte Splinter Cell: Pandora Tomorrow skuffe skikkelig. Singelplayer mode`n er helt lik som i Splinter Cell ... og jeg må si jeg ble litt lei av det etter jeg completa Splinter Cell. Men har ikke testet multiplayer mode`n ennå, så den skal jeg ikke uttale meg om. Men den burde være betraktelig bedre. Men for dem som ikke har Spilt Cell, altså at Pandora Tomorrow blir det første, syntes nok dette spillet er kjempe rått, akkurat som jeg syntes Splinter Cell var det.
 
#8
Vise ord fra CubePro.

Gameplayet i multiplayer er helt ulikt alle andre multiplayerspill. Man må virkelig bruke hodet, lære seg brett og utstyr, og velge gadgets med omhu. Brettene har et fantastisk design, og er som regel veldig bra balansert for å gi like fordeler til spionene og soldatene, og alle har unike måter man må spille de på. Dersom man prøver å spille multiplayer-delen som et standard FPS-spill har man misforstått stort. Det er mye mer taktisk, og man er 100% avhengig av å samarbeide bra med lagkameraten sin (især hvis man er merc) for å lykkes. I tillegg er jevne kamper utrolig intense.

Har prøvd å joine deg mange ganger i SC2, CubePro, men jeg får nesten alltid beskjed om "The session is no longer available", selv når du har sendt invite.
 
#10
Jeg syntes det til og med var spennende å se min samboer Lakitu spille dette spillet online. Og jeg kan si det med en gang det er ikke mange spill som han spiller som jeg blir fornøyd med bare å se på.

Nå har jeg fått prøve det selv, og Lakitu har fått klar beskjed om at nå får han dele spillet med meg også. Jeg trenger nok litt mer trening, men spillet var kjempe kult. Jeg kommer nok bare til å spille det live.
Og hvis man ser etter et kult spill for å spille live, så er dette tingen. De forskjellige områdene er noe å bryne seg på, man må bruke hode og prøve og tenke ut hvor fienden gjemmer seg, og hvilken strategi de bruker. Og samarbeid er et must hvis man skal ha en sjanse til å slå motstanderene.

Det beste er nok å spille med venner og folk som man vet tar spillet og handlingen på alvor, og ikke spiller med tullinger som bare er ute etter å brekke nakken din flest ganger på en omgang.......... :mad2:

Grafikken var nå bra nok for meg.
Det eneste som er negativt er at chattinga kunne vært gjort bedre, var litt irriterende når man ikke får med seg hva lagspilleren din sier pga noen ord forsvinner eller det blir bare støy som er irrriterende for øregangen. Hadde følelsen av at jeg snakket med en i mobil som hadde veldig dårlig dekning.............



:ninja:
 
#11
Lastet ned MP demo fra nettet i går. Må si jeg ble svært imponert over grafikken. Men nå er spørsmålet: Skal jeg kjøpe det til PC eller Xbox? Begrunnelse også, takk. :)
 
#12
Har gjennomført spillet til Xbox, og jeg synes Pandora hadde bedre historie og gameplay enn splinter cell, grafikken er vel det samme synes jeg, men jeg synes nå egentlig at Splinter Cell flyter mye bedre, og mindre små bugs i spillet enn Pandora.
Det er en del tearing i grafikken til pandora som er litt iritterende.
 
#13
Opprinnelig skrevet av cOlDsNaKe@31.03.2004, 16.42
Det er en del tearing i grafikken til pandora som er litt iritterende.
Vet, det er typisk 2ere! De presser grafikken for mye, for de tror at spillet må ha bedre grafikk. Samme skjedde med Rogue Squadron III til GC, ser penere ut enn 2ern, men lagger endel og har noen bugs. Idiotisk egetnlig.

Men multiplayer går helt greit, glatt og fint. Kommer jo ann på connection til Hosten selvfølgelig.

Uansett, noen sier at Multiplayer burde være bedre enn Single Player. Saken er at de kan ikke sammenlignes.
Multiplayer blir også først gøy hvis man begynner å kunne spillet. I starten er det frustrerende osv. Skjønner man poenget, og lærer kontrollerne, er det nesten garantert en hyggelig opplevelse!

Men hvis noen fler klager på garfikken, så blir jeg sur. Altfor mange grafikkhorer på dette forumet, og hvis ikke Pandora Tomorrow har bra grafikk, ja da vet ikke jeg hva bra grafikk er...

BTW: Ligger på 55 plass i verden ATM. Av 60000 som har spilt.. Hehe, digg..
Men Ranking systemet suger jo da, så det stemmer jo ikke i det hele tatt..
 
#14
Grafikken på single player delen av spillet er mega bra men man må være blind hvis man ikke ser den store grafikk forskjellen på single player vs multiplayer som jeg klagde på........eller som var meningen med klaginga.
Ikke så rart kanske når single player/multiplayer delene er laget av 2 forskjellige utviklere.
 
#15
Opprinnelig skrevet av GameOver@31.03.2004, 22.18
Grafikken på single player delen av spillet er mega bra men man må være blind hvis man ikke ser den store grafikk forskjellen på single player vs multiplayer som jeg klagde på........eller som var meningen med klaginga.
Ikke så rart kanske når single player/multiplayer delene er laget av 2 forskjellige utviklere.
Jaja, og jeg er glad for at de kjørte ned grafikken der og sikret seg en glatt multiplayer. Ingenting er mer dritt enn når folk overkjører grafikken i multiplayer så det lagger (ikke connection, men altså at rett å slett frame-raten går ned).

Ingen andre som legger merke til at Ranking Systemet på dette spillet er helt på trynet?
 
#17
Opprinnelig skrevet av GameOver@01.04.2004, 10.42
Er vel heller multiplayer utviklerne som ikke greide bedre..........
Greid bedre? Tuller du? Hvis ikke det er bra nok, så tror jeg du lever i feil tiår!