Splinter Cell: Pandora Tomorrow [Xbox, PC]

#21
Opprinnelig skrevet av GameOver@01.04.2004, 20.03
Hadde de som sto bak single player delen også hatt ansvaret for multiplayer delen så hadde sistnevnte garantert blitt bedre.
Tåpelig påstand. Har du i det hele tatt satt deg inn i leveldesignet og balansen mellom soldatene og spionene? Utviklerne har gjort en usannsynlig bra jobb.
 
#22
Gjesp........prater ikke om gameplay men grafikken da.
Nå er gameplay viktigst men hadde grafikken vært som single player delen så hadde jeg blitt imponert ja.
 
#24
Den lille lego Sam Fisher var drit kul,sånn vil jeg og ha.

Jeg som trodde jeg var ille når det gjaldt grafikk, men tydeligvis så er det visse personer som er større grafikkhorer enn meg.
Jeg syns at grafikken på Splinter Cell 2 er veldig gjennomført og drit bra både på multiplayer og single player. Som f.eks på et av brettene på multi kan du virkelig se mønsteret i tregulvet man går over,så slutt opp og klag eller spill noe annet hvis grafikken plager deg sånn. Skulle tro at dere syns at grafikken trakk hele spillopplevelsen med SC rett ned i dass.


:ninja:
 
#25
Gjeesssp......Du kjeder meg Foxy Mary.Snakker om grafikk forskjellen på single player vs multiplayer..........hint: briller eller kontaktlinser. :stupid:
 
#26
Jaja. Jeg foretrekker å ha mitt syn som kan nyte god grafikk, istedetfor dine overkresne øyne som tydeligvis er mer opptatt av å finne feil i grafikken istedetfor å spille spillet.

:doh:

Og bare for å nevne det spillet fikk 8 av 10 i Edge (yay)!!!!!!!!! :thumbsup:
 
#27
Opprinnelig skrevet av GameOver@07.04.2004, 17.53
Gjeesssp......Du kjeder meg Foxy Mary.Snakker om grafikk forskjellen på single player vs multiplayer..........hint: briller eller kontaktlinser. :stupid:
Nå skal ikke du gjespe for mye tror jeg, det Foxy Mary sier er mye klokere enn det du noen gang har sagt om dette spillet.

Er helt enig, altfor mange grafikkhorer i denne verdnen. Å klage på grafikken til Splinter Cell: PT, da har du svarte meg en skrue løs i skallen.
Men nå har jeg sagt det nok.

Hvis andre vil klage på grafikken i dette spillet, send PM til folk som bryr seg!
 
#28
Blir for dumt å måtte sende PM for å diskutere et spill i et diskusjonsforum! Selv om du ikke er grafikkhore, så kan det hende andre er det. Grafikken er tross alt en del av spillet, så når man diskuterer spillet, så må man jo få trekke inn de synspunktene også. Blir for dumt hvis man kun skal diskutere det som intresserer deg når dette forumet blir brukt av snart 500 personer!

Skal være enig i at GameOver sin furting er ekstremt ubegrunnet og veldig provoserende til tider, men han har jo sin fulle rett til å si sin mening også! Dette er tross alt ikke et one-man-show!

Ekstremt off-topic, men måtte si min mening

:eek:fftopic:
 
#29
Grafikken på dette spillet og Prince of persia+Ninja Gaiden er det beste som har vært utgitt på xbox.
Har bare påpekt at grafikken er dårligere på multiplayer vs single player.Er dette så vanskelig å få inn i skallen på dere da?!
Prøv å være litt rusfri når dere svarer da,vet påske ferien har starta men alikevel............. :thumbsup:
 
#30
Skjønner at du syns det, men når du har rett til å si det uten å bli klaget på, burde vel faen meg Foxy Mary ha rett til å si meningen sin uten at dere kommer å klager? Det er det jeg reagerer på..
 
#31
Ja, huffameg, stakkars Foxy Mary. Hun klarer da vel å ta vare på seg selv gjør hun ikke det da? Må tåle at folk er litt uenige vet du.

Når det gjelder Pandora Tomorrow så har jeg kun spilt demo av multiplayer delen på PC. Var morsomt det, selv om jeg ikke spilte nok til å lære meg det skikkelig. Eneste negative jeg kan komme på er at det er ti ganger mer moro å spille spy enn mercenary, synes ihvertfall jeg. Heldigvis så var de fleste villige til å bytte lag etter hver runde.

Når det gjelder grafikk så tenkte jeg helt ærlig ikke over at grafikken var dårligere i multiplayer delen. Viser vel hvor viktig grafikk er for meg. Vurderte å kjøpe spillet en stund, men jeg tror ikke det blir noe av. Mest fordi jeg ikke orker et online spill akkurat nå, for spillet er jo bra det.
 
#32
Jeg kan ta vare på med selv,så det er ikke noe stakkars meg. Men at noen kan bruke så mye tid på å klage om den samme tingen er helt ufattelig. Kan vi gå tilbake til emnet nå?????
 
#33
Må nesten skaffe meg Splinter Cell: Pandora Tomorrow. Har testa PC-versjonen, og det var artig nok til at jeg kjøper det. Tror jeg går for XBox-versjonen da. Liker egentlig best sånne type spill på konsoll, også har jeg jo XBox Live også. Håper det er mange her som spiller det Live da...

Men jeg lurer på noe rundt multiplayer-delen. Hvordan er den? Er det slik at man sniker seg rundt for å skyte hverandre? Eller skal man gjøre et eller annet oppdrag mens noen andre skal stoppe deg? Det er sikkert forskjellige modes i multiplayer så fint om noen kan forklare den litt.

:)
 
#34
Det er to lag med to spillere på hvert lag:Shadownet og Argusteam.
Shadownet må gå frem uten å bli oppdaga,analysere omgivelsene og fullføre oppdragene(finne alle ND 133) for å seire. Argus-team må beskytte området for inntrengere, og hindre at intrengerne får fatt i ND 133.

Det er 3 game modes:Neutralization mode, Extraction mode og Sabotage mode.