Spore (PC)

Novastrum

Feminist-elitist
Da kjøpte jeg dritten på EA store. Glemte extended-downloadgreia, så jeg er vel så dum som en får blitt eller noe. :elsk:

Jaja, får i det minste testet det om en to timers tid.

Har kommet meg til romalderen nå og det har ikke vært så forferdelig. Men jeg ville nok heller satt meg ned med et godt strategispill enn å kose meg med spore der mulighetene er så utrolig små når det kommer til alt annet enn utviklingen av skapningen din, et pluss er jo at du selv skaper bygninger, biler, båter, fly og romskip. Dette gir deg hvertfall noe å drive på med når du blir lei av å spille et middelmådig strategispill.

Så, det spørs nok om dette duger til stort mer enn å lage tissefanter i 3D og laste de opp på nettet første gang du fullfører spillet.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Skal vise dere noen høydepunkter fra planeten Kalosj når jeg kommer hjem fra jobb, gitt.

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
det jævla spillet fungerer ikke her. hvorfor? pga den møkka securommen.

jeg kommer meg inn i spillet, det låser, jeg må trykke ctrl alt del, gå inn i spillet igjen, så kan jegtrykke på start spill. det låser seg. ctrl alt del, trykke på spillet igjen.
nå kan jeg endelig spise celler og plankton and shizz.
jeg utvikler meg. lås! ctrl alt del. trykke spill. velge horn på dyret mitt. låse seg. ctrl alt del. trykke på spill. kan sette på horn på dyret mitt. yay. lagre skapning og fortsett. låser seg. ctrl alt del. trykke på spillet. spille videre til neste utviklingsfase. *l
ås. ctrl alt del. spill. lås. ctrl alt del. spill. lås. ctrl alt del

det er så ille at jeg igår fikk en slags rytme på det. så jeg fikk spilt en time. trykke ctrl alt delete så mange ganger at når jeg trykket ctr alt del isted så lette jeg etter spore i startbar greia.

faen ass. hater hater securom.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Last ned crack.

Hehey! Dette er til Mac og greier jo. Finnes det en annen demo bortsett fra den creature creatoren? Har lyst til å teste før jeg eventuelt kjøper.

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
har testet med crack nå. har ingenting å si. det er samme jævla møkka satanfeilen som før.

FAEN!

K999

Keystone State Of Mind
Kjøpte det for 2 timer siden, og har dillet med det i halvannen time nå. Har kommet meg til Creature stagen, og syns det er god moro. Komme til å spille dette mye på skolen.

Edit: Fant ut av problemet.

Spore eier osv. *Spille mer*

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Ble ikke så imponert jeg, sannsynligvis pga. at jeg forventet et helt annet spill.

Jeg så for meg en evolusjonssimulator, der man først lagde seg en rase, som så kunne vokse, parre seg med andre dyr der avkommet bestemmes ut ifra egenskapene og utseendet til din figur og rasen du parer deg med.

I Spore kan du jo velge akkurat hvordan neste steg i rasen skal se ut, og du kan tilogmed fjerne kroppsdeler som allerede er lagt til og starte helt på nytt. Du får også tilgang til disse kroppsdelene ved å utrydde andre raser, ikke formere seg med de.

Som om ikke det var nok endrer utseendet til alle dyr i rasen, og ikke bare de nyfødte.

I tillegg likte jeg ikke hvordan det var delt opp i flere "småspill".

Lodin

Der Waaaah
Si hva du vil, men faens Trogdor dukka akkurat opp og begynte å lage helvete i en av de andre landsbyene. :gnoh: