Spore

Etter å ha sett denne filmen ble i hvert fall jeg overbevist til å kjøpe det.

Ser ut som et slags evolusjonsspill hvor du starter i amøbeform og bygger deg oppover. Dessuten er det et editor-modus som lar deg forandre på karakteren din (og etterhvert byene du bygger) osvosvosov.

Hvis noen har noe mer informasjon så post det gjerne her.

Og dytt hodet mitt ned i en demning og tenn på meg hvis et emne allerede er laget om spillet.

Du feiler med forum-tags! :p

Hørt om spillet før. Virker lovende. Men jeg tipper det ikke blir så imponerende som de skal ha det til! Får vel ta en titt på video-tingen da.

Dette spillet så helt utrolig ut! Jeg vet det skal komme til PC, så da får jeg vel aldri spilt det..

Synes det her så skikkelig stilig ut. Så lenge de får gjennomført det skikkelig. Det er så mange spill som har hatt skikkelig bra potensiale, men som bare blir slengt ut på markedet når testerne har sagt "Tja, er vel greit det her..".

Tøft konsept, kommer til å se nærmere på dette, men har ikke store forhåpninger før jeg hører mer om det, og det nærmer seg sluttfasen.

SHDR

Gullmedlem
Eyh. Dette er Will Wright og gamle Maxis, som har produsert tidenes mestselgende spillserie evvahr. Jeg tror ingen kommer til å sitte og mase på dem om å få ut spillet så fort som mulig. The Sims-serien, Sim City-serien ... ingen av dem har noensinne blitt dyttet ut av døra, og det har de tjent på. EA har skjønt tegninga nå, tror jeg.

Do not fuck with Will Wright.

Or he Will Wright you a threatening letter!