Sporedemoen har lekket utover hele nettet

Lodin

Der Waaaah
Det betyr kun en ting, vi kan poste de teite små dyra våre her. Egentlig skal ikke demoen slippes før på mandag, men en smarting hos EA greide å aktivere linken tidlig og da ble greia lasta ned noen tusen ganger og siden sendt over hele nettet. Gå til din lokale torrentforhandler så kan de skaffe deg en rimlig utgave gratis.
Sålangt har jeg bare testa dette litt, men syntes det var veldig lett å mekke avskylige greier. Synd det ikke følger med så mange deler, men bare hele spillet slippes blir det bra. Uten videre gir jeg dere derfor Gnøh og Slowpoke. :gnoh:

EDIT: Hvis dere absolutt ikke greier å finne demoen kan dere gå på den der bukten som er full av pirater og søke etter spore. :p

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs

Ikke jeg som har laget disse, skal laste ned demoen etter at jeg har sett BSG.

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
Å gud. Penny Arcade hadde jo et bilde av en levende fruitfucker som noen hadde laget. Redigerer det inn.

Edit: her ja!

På mandag slippes buyable version av SPORE Creature Creator, som inneholder ALLE deler til Creature Creator.

Den versjonen som er lekket inneholder 25% av disse delene som er, for mange, mer enn nok å leke seg med!

Men i morgen kan man kjøpe og laste ned full versjon! GLEDER MEG! :D

Men her har dere

er det også et lite klipp av meg lage Rhinofacetwo.

Tror du hadde brukt like mange muskler på og skrive "Spore" i google som og lage den posten der:)

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Ja.

Imponerende dyr gutta, men et kjapt spørsmål anngående spore;

Har lagt merke til at selve kroppsmassen til forskjellige dyr varierer veldig, har også merket at det er random hvilken størrelse man starter med når man mekker seg et nytt dyr. Det jeg da lurer på er om det er mulig å øke/minske massen/størrelsen selv? Akkurat nå ser jeg kun piler for å dra ut ryggraden. :(

Edit: Lol, fant nettop ut at man kunne negerer med ryggvirvlene, fett. Kommer bilder snart.

Forøvrig kan man snike til seg ekstra monsterdeler ved å snike til seg en retail av Spore creature creator og snike Data mappa over i trialversjonen av Spore. Dette er for de som liker å snike til seg ting uten å betale så klart:D

Jeg har tre - relativt kjedelige - her. Jeg fant bare at det var lett å vise forskjellige utviklingstrinn på denne måten. Her er Reptilus-arten: Simplicitus, Vulgaris og Brutus.

EDIT:

Jo, også har vi Pikopod og dens neste utviklingstrinn Nonapod.

Tomas

Frå Oslo ellår någe.
En som kameraten mekka, og jeg fikset litt på.

De jeg gidder å øpplåode finner man her

En av dem lå på førsteplass en liten stund, men datt så laaaaaangt nedover. Jeg tipper poengsummen er basert på prosent, og at én tommelopp gir deg delt førsteplass helt til noen tomler deg ned.

Jeg laget nettopp noen til.

Først mine Potuer: Archapotu, Antapotu og Potunian.

For deretter den eldgamle Pretree:

EDIT: Kake til den som gjetter hvorfor jeg har gitt mine Potuer akkurat de navnene.

Cycerin

Norsk. Nykristen. Naruto.
Åh gud, den nederste der. Nightmare fuel.