Star Wars Battlefront (Xbox)

#22
Spilte demoen som fulgte med Star Wars trilogien for to dager siden. Spillet var veldig mye anerledes enn jeg hadde trodd, men det var et bra spill. Skal kanskje kjøpe det til Data en eller annen gang.
 

Lodin

Der Waaaah
#23
Har også testa demoen og er ikke nevneverdig imponert. Når jeg kan laste ned en gratis mod til BF som virker mye bedre ser jeg ingen vits i å skaffe dette.
 
#25
syns det er gøyalt på pc. bedre en den socom driten, her skjer det jo ting hele tiden. i det ene øyeblikket manøvrerer jeg en X - wing gjennom Bespin, i det andre skyter jeg Ewoks i fillebiter på Endor, kjører Speeder bikes, sniper sandfolk, ødelegger AT-ATer. man kan til og med se darth wader, luke skywalker, count dooku og sikkert noen flere i de store slagene. sikkert mer en liten annmeldelse av spillet men jeg fikk hvertfall uttrykkt hva jeg føler for det :D
 

Jæveltango

Pepperoni Playboy
#27
Dette spillet likte jeg. Godt med litt av-veksling fra bf. Pluss at det er star wars legger jo ingen demper på kulfaktoren.
Ypperlig tidsfordriv fram til GTA.
 
#28
Yay!! har leita etter Battlefront spillet mitt i en ukes tid nå (Xbox) og det er deilig å spille det igjen!Liker ikke kjøretyøy jeg;) heller en god sniper som ligger i en bakketopp eller gjemt i gresset og lusker^^
 
#29
Det er jo kjøretøyene som er artig!!! Serlig slike luftbiler du finner inne i skogen (når du sloss med eller mot bamsene) full fart, desperat etter å ungå treene som stadig dukker opp. Er kanskje litt for volsomt med disse digre kjøretøyene som er umulig å knuse om du ikke er i besittelse av en annen selv eller at du har et infantri på 20 rocket duder. Har ikke prøvd å spille via live (litt systemlink), men det må da være irriterende å bli margemost hele tiden av et monster av et kjøretøy??? liker best de banene med få kjøretøy
 
#30
Blir ikke most^^ det er derfor jeg er sniper og gjemmer meg:D skyter alle de som prøver å gå ombord i et skip....jeg er perfekt sniper, kan knekke horder med fiender^^ dessuten, det beste med sniper er Recon Droiden. Plassere den i midten av en fiende gjeng og BANG!
 
#31
har battlefront til PC hvis noen vil kjøpe :D

syntes det var et kjedelig online spill. online krigsspill som er mye bedre enn battlefront:

BF 1942
BF vietnam
Joint operations typhoon rising
søldner secret wars

vel anbefaler alle de over framfor battlefront. er sikkert flere, men de over er de andre krigsrelaterte spillene jeg har spilt online hvor man har frihet til å bevege seg... kan ta med de aller fleste moddene til de spillene også da samt expansion packene... :)

de er faktisk alle bedre enn star wars battlefront etter min mening... med det samme jeg startet battlefront ble jeg positivt overrasket, men all den positive energien var borte etter et par timers spilling å jeg har aldri fått den tilbake siden. jeg har prøvd å starte battlefront flere ganger siden, men det blir alltid bare 10-15 minutter med spilling mens jeg funderer over hvorfor i all verden jeg sitter å spiller dette mølet online når jeg har så mange bedre online spill som går dette en høy gang...

som sagt, har en god som ny battlefront spill hvis noen blar opp 250,- spenn så tar jeg portoen :tommelopp: